Ga naar inhoud

chaintech znf3-250 werkt niet


Aanbevolen berichten

hallo, ik zit met het volgende probleem. ik heb een chaintech moederbord aangeschaft, van het type znf3-250, met een amd 64 bit processor, een 3000 mhz met 1 mb cache. na 5 dagen ging het moederbord kapot, en ik heb hem terug gestuurd. nu heb ik naar hun zeggen een nieuw moederbord gekregen, alleen het systeem werkt niet. als ik de computer inschakel, dan hoor ik een lange beep, en krijg geen beeld. maar soms (heel soms) loopt hij wel door, en hij is zelfs een keer in de setup van windows xp 64 bit gekomen. maar telkens loopt het op een gegeven moment vast,en als ik hem dan reset, dan krijg ik die beep weer. weet iemand waar dit aan kan liggen? ik heb al ander geheugen geprobeert, en ook een andere videokaart. specs voor de duidelijkheid moederbord: Chaintech Znf3-250 Processor: AMD Athlon 64 bit 3000 met 1 mb cache geheugen: Kingston 256 MB ddr 400 valueram videokaart: Geforce 4 mx440 mvg Stefan
Link naar reactie
nee, ik speelde call of duty, en inene ging hij uit, en toen zette ik hem aan, en toen begonnen de fan's te draaien, maar meer ook niet, en toen zette ik hem uit, en weer aan, tenminste, ik drukte op de knop, maar er gebeurde helemaal niks meer... maar dat nieuwe bord heeft het vanaf het begin af aan al niet gedaan
Link naar reactie
Probeer eens een andere videokaart. Ook de bios ff resetten. Verder zo kaal mogelijk, zonder hdd's enzo, alleen proc + koeler, geheugen en video. Als laatste is misschien toch ook een andere voeding een idee. Staat er btw nog wat over piepcodes in de handleiding? Meestal geeft het type bieb aan wat er mis is.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...