Ga naar inhoud

Aopen a600a, black


Aanbevolen berichten

yo, weet wat ik ga doen voor systeem. dit is hem: :D moederbord: a8n lsi deluxe :lol: processor: amd64 3200+ s939 werkgeugen: 2x 256 mb, pc3200. 400 mhz harddisk: maxtor diamondmax plus 10. 200 gb( sata) en nog 120 gb extern heb ik :lol: dvd: 1604-p( 16 x) kast: aopen a600a( sorry jongens. maar vind dit een mooie en stevige kast. en als die voeding echt heel bagger blijkt te zijn kan ik hem altijd nog vervangen) :wink: videokaart: AEX600pro. 128 mb. pci E beeldscherm: iiyama prolite e431s-b. zwart. tv kaart: asus tv/fm kaart nou denk dat ik daar wel een paar jaartje mee tegenaan kan... :lol:
Link naar reactie
Mooi syteem. Alleen zou ik voor 1x512 mb ram gaan. Dan kan je later uitbreiden met nog een strookje. In het begin zal je dan geen DC draaien, maar later, met meer ram, kan een bepaalde timing op 1T staan, met 3 of 4 modules moet de geheugencontroller van de AMD64 op 2T. Verder garandeer ik je bijna dat die voeding het niet trekt, maar je moet het zelf weten. Koop er dan iig alvast een goeie bij. Die videokaart is volgens mij geen gamemonster, dus een paar jaar gaat niet lukken met die kaart. Maargoed, als je nu niet meer geld hebt, is dit een mooi systeem met veel mogelijkheden om verder uit te breiden.
Link naar reactie
[quote:e7e70a96a8="Comp-Freak"]Mooi syteem. Alleen zou ik voor 1x512 mb ram gaan. Dan kan je later uitbreiden met nog een strookje. In het begin zal je dan geen DC draaien, maar later, met meer ram, kan een bepaalde timing op 1T staan, met 3 of 4 modules moet de geheugencontroller van de AMD64 op 2T. Verder garandeer ik je bijna dat die voeding het niet trekt, maar je moet het zelf weten. Koop er dan iig alvast een goeie bij. Die videokaart is volgens mij geen gamemonster, dus een paar jaar gaat niet lukken met die kaart. Maargoed, als je nu niet meer geld hebt, is dit een mooi systeem met veel mogelijkheden om verder uit te breiden.[/quote:e7e70a96a8] nou 1x 512 lukt nie denk :wink: dual channel is a8n sli deluxe....... :D .....maar heb er dan nog 2 sleuven vrij. en daar kan ik later evengoed er nog 2x 512 mb. of 2x 1 gb inzetten dus dat is zkr genoeg.....en over die kast...ik ga nie o'clocken. dus denk wel dat is het red. en als ie het niet red dan breng ik hem maar terug denk. en zoek wat anders leuks uit. :wink: . maar vind dit een hele mooie kast en zeer stabiel. en in de computertotaal werd ie ook een tijdje geleden als ''beste getest!'' en dat gebeurt denk nie voor niks he! :D maar bedank voor het antwoord... :D
Link naar reactie
ja geforce 6600 is idd beter jah. maar heb beetje het bedrag in me gedachte waar ik nu op zit. maar mischien kan ik later nog uitbreiden. heb toch pci ecpress 16x. :wink: dus dat zal denk geen probleem vormen. en ga toch niet echt zwaar gamen. mischien NFS underground. en collin mcgray( of hoe shrijf je da :-? ) maar meer ook niet denk......en gewoon filmpjes kijken. maar daar is ie zkr goed genoeg voor. werk nu op laptop met 500 mhz. en 30 gb. en 8 mb videokaart :o . dus dit is véél beter :D maar bedankt voor advies. zal er in iedergeval nog ff over nadenken.... en doe trouwens geen geen 2 videokaarten ! dus sli wordt toch niet gebruikt maar wel 2x gbit lan! :wink:
Link naar reactie
hey. werdt net gebeld en de amd 3200+ is heel slecht leverbaar. en voorlopig even niet binnenkomt :( . NU HET GOEDE NIEUWS: :lol koop nu bij yorcom.nl amd64 3200+ voor 195 :lol: en doe eigenlijk alles anders :-? komt ie: moederbord: asus a8n sli deluxe processor: amd64 3200+( yorcom.nl) werkgeheugen: 512 mb, pc 3200 400 mhz( 1x 512 mb) harddisk: maxtor diamondmax 10 plus 200 gb (sata) dvd: sony 700A videokaart: 6600, 256 mb. pciE beelscherm:E435S TFT(10 ms)DVI is dus stuk beter geworden :wink: en speciaal voor jullie andere videokaart. die jullie annraadde! :D en past ook nog ffies mooier bij het mb( ook zwart) videokaart donker blauw
Link naar reactie
heb mailtje naar mycom gestuurd of ze ook de 6600GT 256 mb kunnen leveren. omdat dit idd wel een stuk prettiger is als ik wil gaan uitbreiden in de toekomst. Kan de 6600gt al kopen op yorcom.nl voor 189.95 maar me vader wil dat ik het zoveel mogelijk bij mycom koop. maar ze hebben alleen de normale 6600 in hun assortiment en geen SLI ondersteuning heeft :cry: en dat is juist wel handig. als je mb het toch ondersteunt.....dus wacht ff mailtje af. en anders doe ik de gewone 6600 256 mb. :cry: ( ook goed maar geen sli ondersteuning :evil: )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...