Ga naar inhoud

Temperatuur Pentium 4 1,5 Ghz


Aanbevolen berichten

[quote:2b1298b2b3="jayday"]hmm naar mijn mening wel wat hoog voor een P4. Heb je casefans geinstalleerd? zo ja, hoeveel? en op welke plaats?[/quote:2b1298b2b3] Nee geen casefans, ik heb wel zaterdag een nieuwe P4 koeler gemonteerd en ben dus nu bang dat ie niet goed zit. Tis een Akasa AK-670CU koeler. [img:2b1298b2b3]http://www.luckyspc.com/images/producten/12513.jpg[/img:2b1298b2b3]
Link naar reactie
Hoe heb je de coolpasta aangebracht? Het beste is een klein rijstkorreltje te nemen en die uit te smeren met een PIN-pas oid, tot een heel dun laagje. Heb je de standaard pasta gebruikt? ( wat erbij zat ) dat is opzich niet zon probleem, beter is om Artic Silver te nemen (ben alleen het type ff kwijt.. :oops:)
Link naar reactie
Ik heb net het eea via Google opgezocht maar een temperatuur van 49 graden schijnt heel netjes te zijn. Pentium4 kan zo'n 75 graden hebben, bovendien kloppen die sensors op het moederbord vaak niet dus het kan best zijn dat de temp. veel lager ligt dan 49 graden. 49 graden lees ik overigens af in het bios, systeemtemp. is daar 34 graden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...