Ga naar inhoud

NB koeler


Aanbevolen berichten

[quote:16ca17ec13="koene"][quote:16ca17ec13="Interficior"]die 47. Elke [b:16ca17ec13]tweaker[/b:16ca17ec13] neemt namelijk dat ding[/quote:16ca17ec13] YoupY heeft anders de 32 op zn chipset :roll:[/quote:16ca17ec13] ja, eh, ken beuren hè. Maarre, wil je overklokken of niet? Anders maakt het namelijk sowieso geen donder uit. Edit: ow, die *gouden* heeft 99 vinnetjes, en de blauwe 80. Maar de blauwe is wel zwaarder, en groter... bij de gouden krijg je een hoop stuff zoals thermal adhesive enzo. Ze zijn trouwens allebei van alu.
Link naar reactie
Ik wil er wel mee oc-en. Maar die fan op de nordbridge maakt zo'n kl*te herrie. Er zal waarschijnlijk nog wel watercooling op komen, maar eerst dit. (ff sparen he :wink: ) Het vastmaak systeem van die blauwe ken ik van de ZM50-HP. Maar het gaat me er vooral om welke beter koelt. [Edit] die gele ziet er idd wat steviger uit ja. (de bevestiging dus)
Link naar reactie
[quote:a95d3e9040="Vandread"]die blauwe vond ik kutter vastmaken (die pootjes vond ik nogal zwakjes) vergelken met de goude...[/quote:a95d3e9040] Bij mij zijn de ervaringen precies andersom, de gouden brak bij mij na een maand o 4 spontaan van het moederbord af (Abit nf-7S), de blauwe had een veel stevigere bevesting en die zit er bij de nieuwe eigenaar van dat bord nog steeds goed op. Mijn voorkeur gaat dus uit naar de ZM-NB47J (blauwe) Koeling van de ZM-NB47J is volgens mij net iets beter (ben ik niet helemaal zeker van) het is wel het model wat later uitkwam.
Link naar reactie
Wie ben ik om aan R.D te twijfelen :wink: Was btw toch al van plan, maar nu ist zeker, het wordt de blauwe. Andere ideeën zijn gewoon nog welkom. Btw, weten jullie een shop met veel onderdelen? Ik zoek nog kast en hdd en videokaarten enzo, maar ben nogal kieskeurig. :wink: [Edit] @R.D, je pc doet het weer? 8)
Link naar reactie
[quote:63a2d467b4="Comp-Freak"]Wie ben ik om aan R.D te twijfelen :wink: Was btw toch al van plan, maar nu ist zeker, het wordt de blauwe.[/quote:63a2d467b4] Ik zit er ook wel is naast hoor ;) Hoe dan ook doe je er goed aan die NB fan te vervangen, dat ding maakt veel te veel lawaai. heb je het moederbord al draaien thuis met de 3ghz cpu of heb je nog niet al je hardware die je nodig hebt voor een systeem? [quote:63a2d467b4] [Edit] @R.D, je pc doet het weer? 8)[/quote:63a2d467b4] Mijn MSI k8n neo is doorgebrand bij de NB en dus officieel dood, ik heb nu tijdelijk een el-cheapo Asrock bordje (zie specs socket 754 systeem)
Link naar reactie
[quote:eb6eea4cca="Red Dragon"]heb je het moederbord al draaien thuis met de 3ghz cpu of heb je nog niet al je hardware die je nodig hebt voor een systeem?[/quote:eb6eea4cca] Ja, ik heb em ff laten draaien met een oude 1,2 gb schijf en een videokaart en geheugen uit een andere pc. Werkt perfect. Ook ff win98 op gehad. Lekker uitgebreide bios ook. [Weer een edit] jammer van je pc. Is garantie he?
Link naar reactie
Bij de mijne zat toch geen thermal adhesive (wel koelpasta, maar bij die gele wordt allebei meegeleverd). (die adhesive heb je trouwens alleen maar nodig als je dus geen gaatjes in je mobo hebt en het ding op de NB moet lijmen. Ze zeiden overigens niet dat het niet zou passen, maar dat de koeling onvoldoende kon zijn bij onboard VGA.
Link naar reactie
[quote:8e76ec428c="Red Dragon"]Heb je al op CTRL-F1 gedrukt in de bios? dan komen er advanced options bij (geld voor alle gigabyte moederborden overigens)[/quote:8e76ec428c] Nee, alleen op F8, voor dual bios setup, ik kijk zodra hij kan lopen :wink: [quote:8e76ec428c="Larry Laffer"]Ze zeiden overigens niet dat het niet zou passen, maar dat de koeling onvoldoende kon zijn bij onboard VGA.[/quote:8e76ec428c] Ja, dat bedoel ik. Maar als deze dus beter is koop ik die blauwe.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...