Ga naar inhoud

Rare vraag:P


Aanbevolen berichten

[quote:79059d26ee="Obi-wan-kenobi"]Lijkt me niet dat het 'hart' van een PC op eenzelfde manier kan slijten als een motor van een auto, omdat er geen mechanische onderdelen in zitten, alleen electronische.[/quote:79059d26ee] Elektronenmigratie bestaat anders ook nog dus het slijt wel maar het zal geen invloed hebben op de prestaties. Wat wel invloed heeft is als het systeem vervuild raakt met spyware en virussen.
Link naar reactie
Zondermeer snelheid verliezen na verloop van tijd? Nee, absoluut niet. Na verloop van tijd zal hij er hooguit van het ene moment op het andere er ineens mee ophouden omdat hij kapot is. Hij zal hooguit in je eigen beleving traag worden, omdat je om je heen veel snellere systemen ziet. Ik vond b.v. mijn Pentium I 133 MHz in 1996 pijlsnel. Nu vind ik datzelfde ding, dat ik nog als hulpje in ons netwerk gebruik, af en toe supertraag. Maar in absolute termen is hij nog even snel. Al die andere dingen samen vormen een ander verhaal: Volraken van de HD, te veel programma's tegelijk opstarten, virussen, spyware, te weinig geheugen voor zware nieuwe programma's enz. enz.
Link naar reactie
kuis je regelmatig op? schijfopruiming, defragmentatie en dergelijke, alles eens scannen op spyware en virussen zoals eerder vermeld, ga ook eens naar internetopties en naar instellingen, verander het getal naar 20Mb, wis de geschiedenis en zet het aantal dagen op 1 of 0, eigen keuze, zal al veel schelen in snelheid elie
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...