Ga naar inhoud

instabiliteits problemen na een week


Aanbevolen berichten

mijn computer heeft na een week nu instabiliteitsproblemen... ik heb alles kunnen draaien , 3d mark, spellen, alles.... nu valt hij ineens 2x uit! bios kon de cpu speed niet lezen en ik moest de bios in... ik heb de volgende specs: asus a7n8x-e deluxe amd 3200+ kingston 2x512mb dual channel (getest op dit moederbord) xfx 6800GT 120 gig maxtor HD 360 watt chieftec voeding ik heb geen floppydisk, is er ook een andere manier om het geheugen te testen? kan iemand me helpen?
Link naar reactie
Ik weet niet wat die memtest iso is, maar je kunt memtest86 ook gewoon dowloaden (heel klein) en vanaf een fdd of hdd draaien. Ik neem aan dat je je pc nog wel in komt? Wellicht is de voeding niet afdoende nadat je usb apparaten hebt aangesloten? Ik weet niet hoeveel die usb apparaten verbruiken maar je zou op het randje kunnen zitten met die 6800.
Link naar reactie
Je kan memtest gewoon op cd branden , maar dan moet je hem wel branden als een image cd en niet het losse bestand gewoon als data op een cd zetten. In nero kan je gewoon Burn image selecteren en dan dus naar het iso bestand op je hd verwijzen. Daarna heb je dus een bootable cd , gewoon cd erin pc opstarten en voilla! Wel natuurlijk in je bios je cd rom als first boot device zetten. Denk dat je er zo wel uitkomt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...