Ga naar inhoud

lage score bij benchmark


Aanbevolen berichten

[quote:4a7e0cf25f="leondevries"]nou bij hem wel... :roll: :-?[/quote:4a7e0cf25f]Uhm dat is onmogelijk! :wink: Maar jouw kaart kan denk ik [b:4a7e0cf25f]NET[/b:4a7e0cf25f] de 3000 punten halen. Een maat van mij haalt met zn 9600xt 3500 punten, overigens moet je je niet blind staren op de scores van andere op futuremark.com want die hebben vaak flink overgeklokte sytemen, en dan heb je nog mensen met gewoon mazzel! Dat had ik ook met mijn vorige graka, dat was een 9800non pro en daarme scorede ik 4800punten maar ik kon er zo een pro van maken en toen haalde ik bij 3dmark03 5800punten terwijl op de compare site mijn"pro" gewoon staat tussen de non pro's.
Link naar reactie
[quote:eb61dfbb6d="R-bin"] De tempraturen zullen niet veel stijgen dit heb je pas als je de vcore gaat verhogen van je processor. (dat is voor als je niet verder kom met overklokken op de standaard voltage).[/quote:eb61dfbb6d] Waarom wordt het verbruik van een cpu dan hoger als je de freq verhoogt? :-? Dan wordt de temp toch ook hoger lijkt me.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...