Ga naar inhoud

PC valt uit bij zo ongeveer alles...


Aanbevolen berichten

[quote:4a932101bd="General X"][quote:4a932101bd="pcguy"]Je moet ook niet het bestand memtest.iso op een cd fikken maar nero oid die file uit laten lezen en dan wat hij uitleest op een cd laten fikken. (image file branden)[/quote:4a932101bd]Zeg uuuu denk jij dat je te maken hebt met iemand die niet eens weet hoe hij de PC aan moet zeten maar het gewoon op goed geluk doet? Ik ben niet de eerste de beste PC noob... Als ik iets niet snap dan zeg ik dat wel.[/quote:4a932101bd] Ik had het over bocca, sorry als het denegrerend overkwam naar wie dan ook. Hoe je dat met nero doet hangt van de versie af, bij 6.x met express kies je voor "disc image or saved project" bij 5 zal ik morgen voor je nakijken die staat op een andere pc en heb ff de cd en die pc niet bij de hand.
Link naar reactie
De eerste link in google, dat was toch niet zo onvindbaar Bocca. http://www.ntcompatible.com/postprint139527.html Het hoort dus bij een Virusscanner, maar het kan dus zijn dat het progje gewoon goed is maar dat hij gewoon naar een bepaald geheugen adres moet schrijven, dat niet meer 100% is Het is dus meer de boodschapper van het slechte nieuws dan de oorzaak. Voor hetzelfde geld schreef een ander progje naar dat adres en kreeg je die te zien ipv SAVRTPEL.sys
Link naar reactie
[quote:c70308f4cb="bocca"]ik heb memtest de hele nacht aan gehad en geen errors, zowel als een andere memtest heb ik ook gedaan en ook geen errors![/quote:c70308f4cb]Even voor de duidelijkheid voor de andere: Bocca is niet de persoon die ik moet helpen... maar bocca wat is er bij jou aan de hand dan dat je memtest moet draaien?
Link naar reactie
het probleem wordt waarschijnlijk door het volgende SAVRTPEL.SYS veroorzaakt page_fault_in_nonpaged_area ***stop 0x00000050 (0xf3a82000, 0x00000000,0xf7945345,0x00000000) spontane reboot... 3x gisteren, daarna deed hij het gewoon weer. Ik heb het geheugen getest, 3d mark laten lopen, games gespeeld, deden het allemaal.
Link naar reactie
Ik weet niet wat Temp is, maar zal ongetwijfeld niets zijn, anders was datgene al dood. Temp1 vind ik echter ook aan de hoge kant, zeker genomen dat je nu Idle bent. En Local Temp, is dat je kast temperatuur dan? Die is ook erg hoog. Een casefan plaatsen zal je probleem niet verhelpen, maar wel die kast temperatuur omlaag brengen. (ook fijner voor de hdd's) Maar echt, 57 graden Idle is echt te hoog. Of dat nu je probleem veroorzaakt of niet. PS: kun je je geposte plaatje 1024x768 of kleiner maken. Je kunt hem altijd clickable maken naar de grote.
Link naar reactie
Klik eens op configure en dan tabblad Temperatures (standaard eerste) en maak daar eens een schreenshot van, kun je beetje zien van welke chip de metingen komen, weet je beter wat wat is. (PS: Als je een screenshot van maar 1 venster wil maken moet je de linker ALT knop (toetsenbord) indrukken en teglijk op prtscr knp drukke, krijg je alleen huidige venster)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...