Ga naar inhoud

AMD Athlon 64 3400+ welk geheugen moet ik kiezen


Aanbevolen berichten

Ik wil een AMD Athlon 64 3400+ (2.2 GHz) gaan kopen met "moederboard "Gigabyte K8VT800Pro" en interngeheugen "Kingston HyperX DIMM 512 MB 2x 256 MB (DDR-SDRAM/DDR400 PC3200) Ik heb deze configuratie nog even getest bij een pc maker maar daar gaf die de volgende fout: de CPU geeft geen ondersteuning voor de frequentie van het geheugen. Weet iemand of dit klopt want ik snap niet waarom die die fout geeft het moederboard ondersteund pc3200. Als de fout klopt wat raden jullie dan aan.
Link naar reactie
de 3400+ is toch de socket 754 die ondersteund geen dual channel dus heeft het weinig zin om er 2 in te stoppen.. kingston of corsair kan je het beste nemen in raad je aan eens maar dezelfde te laten checken op [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/]PriceWatch[/url] gewoon omdat alternate duur is en je goedkoper ergens ander kan bestellen met een beter service percentage.. 8)
Link naar reactie
[quote:dda6726069="trabbit"][quote:dda6726069="MGSpecial"]Kingston KVR400X64C3AK2/1G 1024MB PC3200 CL3 (Kit of 2x512MB) Ik heb welliswaar een ander Mobo maar de CPU is het zelfde,dus ik zou zeggen deze.[/quote:dda6726069] bedank maar jij hebt ook geen idee waarom het een probleem geeft[/quote:dda6726069] jah de syteem maker van alternate is niet helemaal up-to-date.. kijk maar ook even naar de XL sersie van corsair :roll:
Link naar reactie
Zover had ik nog helemaal niet gekeken, ben er ook 2 weken uitgeweest. Maar alternate is inderdaad niet zo'n superwinkel. Ik heb prima ervaringen met [url=www.icomputers.nl]icomputers[/url] misschien kan je daar even kijken. Als je wil weten of het werkt kan je een mail sturen ----> ze hebben veel technische kennis. edit: hij is nog ff dicht, was ik vergeten :oops:
Link naar reactie
[quote:b40c971dd8="ThaOdie"]de 3400+ is toch de socket 754 die ondersteund geen dual channel dus heeft het weinig zin om er 2 in te stoppen.. kingston of corsair kan je het beste nemen in raad je aan eens maar dezelfde te laten checken op [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/]PriceWatch[/url] gewoon omdat alternate duur is en je goedkoper ergens ander kan bestellen met een beter service percentage.. 8)[/quote:b40c971dd8] En als nou 2x512 goedkoper is als 1x1GB wat stop je er dan in?
Link naar reactie
[quote:8489a10f4e="MGSpecial"] En als nou 2x512 goedkoper is als 1x1GB wat stop je er dan in? [/quote:8489a10f4e] Hangt ervanaf hoeveel vrije geheugensloten het mobo heeft en hoeveel geheugen je uiteindelijk na een paar upgrades in je PC wilt hebben. Het is natuurlijk zonde als er 512MB modules uit moeten om er 1GB modules in te gaan zetten.
Link naar reactie
[quote:eb9047a756="Obi-wan-kenobi"][quote:eb9047a756="MGSpecial"] En als nou 2x512 goedkoper is als 1x1GB wat stop je er dan in? [/quote:eb9047a756] Hangt ervanaf hoeveel vrije geheugensloten het mobo heeft en hoeveel geheugen je uiteindelijk na een paar upgrades in je PC wilt hebben. Het is natuurlijk zonde als er 512MB modules uit moeten om er 1GB modules in te gaan zetten.[/quote:eb9047a756] Daar heb jij gelijk in.
Link naar reactie
[quote:e487d11fe0="trabbit"]Ik wil een AMD Athlon 64 3400+ (2.2 GHz) gaan kopen met "moederboard "Gigabyte K8VT800Pro" en interngeheugen "Kingston HyperX DIMM 512 MB 2x 256 MB (DDR-SDRAM/DDR400 PC3200) Ik heb deze configuratie nog even getest bij een pc maker maar daar gaf die de volgende fout: de CPU geeft geen ondersteuning voor de frequentie van het geheugen. Weet iemand of dit klopt want ik snap niet waarom die die fout geeft het moederboard ondersteund pc3200. Als de fout klopt wat raden jullie dan aan.[/quote:e487d11fe0] fout klopt niet.. is bullshit gewoon nemen dat spul maar dan 1 512 mb module zou ik eigenlijk aanraden.... of corsair xl is ook wel leuk (net zo goed en vaak goedkoper)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...