Ga naar inhoud

Is dit een goede Pifast?!


Aanbevolen berichten

Hi, ik ben net begonnen met het overklokken van mijn systeem en ik weet dat je alles in kleine stapjes moet doen. Standaard loopt de boel op 14*133@1.45v ik dacht dat ik dan makkelijk de fsb naar 200 kan zetten en de multiplier gewoon moet verlagen naar 9, dan zakt de cpu snelheid van 1887 naar 1800. Maar na dit gedaan te hebben (nieuwe situatie: 9*200@1.45v) kreeg ik de pc niet meer opgestart en klonk er een alarm uit de pc! Toen heb ik even cmos clear gedaan en de problemen zijn uiteraard weer verholpen (gelukkig :) ). Maar ik vraag me af welke voltage ik moet verhogen voor met name het overklokken van de FSB (vcore of chipset) aangezien ik in eerste instantie van mijn 2500+ een 3200+ wil maken (daarna zien we wel verder)?
Link naar reactie
[quote:efe77a5c61="Vandread"]nog een beetje je best doen (en hopen op kouder weer ;)) voor et pifast topic :P http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=121099 heb je trouwens al dat spul rechtsonder aanstaan bij je pifast? dat scheelt namelijk ook een berg tijd...[/quote:efe77a5c61] Ik weet niet of het wel de temps zijn die het fsb overklok probleem veroorzaken bij mij. Owh dan dalijk nog maar es pifasten zonder die sjit aan. :P [EDIT:] Ik heb het opnieuw gedaan met minder troep op de achtergrond, maar ik kan niet zeggen dat het een gigantische verbetering is. Ik post de score ff in het pifast challenge topic.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...