Ga naar inhoud

BIOS update noodzakelijk


Aanbevolen berichten

Ik heb een abit nf7-s revision 2, en ik heb bios 2.2 bios 2.5 is de nieuwste maar heeft het zin om zo'n bios update te doen, want ik heb zoiets nog nooit gedaan en ik wil niet mijn mobo slopen. :P De verschillen: [url]http://www.abit.com.tw/page/en/download/download_detail.php?pFILE_TYPE=Bios&pMAIN_TYPE=Motherboard&pTITLE_ON_SCREEN=NF7-SV2.0&pSOCKET_TYPE=Socket%2BA[/url]
Link naar reactie
Er is één regel die geldt in de computerwereld: If it ain't broken, don't try to fix it! Dat wil zeggen: Als je computer goed draait en je hebt geen hardwareproblemen dan moet je een goed draaiend systeem niet flashen met een nieuw BIOS. Je krijgt er geen prestatiewinst of iets dergelijks van, en een nieuw BIOS kan ook nieuwe problemen met zich meebrengen. Grtz. van Jan Willem Potverdorie :P Was Comp-Freak me nét voor :D
Link naar reactie
[quote:3aaad9d44e="jwspruyt"]Er is één regel die geldt in de computerwereld: If it ain't broken, don't try to fix it![/quote:3aaad9d44e]Dat is van de ene kant wel waar. Van de andere kant: hele volksstammen flashen hun BIOS, dus zou het geen problemen mogen geven. Zolang je je PC maar niet reset (of de stroom uitvalt) tijdens het flashen en je ZEKER weet dat je de juiste update te pakken hebt, heb je niet zoveel te vrezen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...