Ga naar inhoud

CPU probleem


Aanbevolen berichten

Op dit moment werk ik op een AMD 2200+. Mijn computer gebruik ik eigenlijk alleen maar voor muziek en Word. Met muziek bedoel ik het draaien van programma's om muziek mee te produceren. Denk hierbij een Fruityloops, Cubase, Soundforge en een shitload aan VSTi's. Nu heb ik laats een zooi nieuwe softsynth geinstalleerd en loopt tijdens het realtime bewerken mijn computer regelmatig vast. Of het programma sluit zichzelf automatisch af of het programma reageerd nergens meer op. Ik denk dat mijn cpu dit allemaal niet meer aan kan. Heeft iemand tips om deze sneller te krijgen? Moet ik gaan uitbreiden of programma's die op de achtergrond draaien uitschakelen? Zoals eerder al vermeld gebruik ik verder alleen nog Word voor schoolse zaken. Meer niet eigenlijk. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Een CPU kan niet 'in de war raken' of "overwerkt zijn' en daardoor crashen. een CPU kan WEL te warm worden en daardoor crashen, maar alleen wanneer hij vol belast wordt en slecht gekoelt. Ervan uitgaande dat je CPU koeler voldoende goed werkt en het feit dat de ellende pas NA de installatie van extra software begonnen is, lijkt het me meer voor de hand liggend dat het probleem puur in de software gezocht moet worden. Kun je dat spul nog deïnstalleren? [edit] Is Eildert me weer te snel af... :cry:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...