Ga naar inhoud

MICROSTAR


Aanbevolen berichten

kreeg net het blaadje van Media Markt binnen. Zag er een computer in staan voor 1111,-- met de volgende specs: Intel PIV 3,2 ghz HT processor, FSB 800 1024 MB DDR_RAM 2 x 200 GB HD 7200 rpm SATA Ati x600 Pro 256 MB DVD +/-R/RW Brander DVD-Rom 16x48x 56k modem Lan 10/100 Cardreader tv tuner met afstandbediening Ik begrijp dat de service bij Media Markt om te huilen is, maar ondanks dat, is dit een goede koop.........?
Link naar reactie
Ja, wat is slecht? Met een beetje kennis zul je weinig service nodig hebben. Daarom welkom dit dit forum :wink: Mochten ze je niet willen helpen dan vraag je het toch aan ons? En garantie is garantie, dat zijn ze ten zeerste verplicht. Voor dat geld is het zeker een heel leuk systeem (zonder monitor neem ik aan). Gewoon doen. Dit forum geeft betere hulp dan een helpdesk :D
Link naar reactie
Lijkt me een gewone dozenschuifactie van Mediamarkt, want een demomodel is 1 PC per filiaal, niet tientallen op een pallet. Wat betreft Microstar: Het is een budgetmerk wat probeert te imponeren met interessante specs en extra's, maar een kenner weet dat het een samenstelling is van allerlei van die 'niet-echt-je-van-het' onderdelen. Videokaart was al opgemerkt dat ie ondermaats is in relatie tot de rest van het systeem. Over het moederbord wordt niets vermeld: je kan er nog een zware kluif aan hebben om S-ATA RAID werkend te krijgen. Over het geheugen (Latency) wordt niets gezegd, over de snelheid van de DVD-brander (hoogstwaarschijnlijk geen dual layer) wordt niets gezegd en de kast is klein: onhandig qua airflow, dus slechte koeling. Maar als je dat allemaal niet belangrijk vindt, moet je het gewoon doen hoor, leuk speeltje. Lekker zappen, als je beeld van zo'n TV-kaartje mooi vindt tenminste. 8)
Link naar reactie
[quote:6ce0a93060="Obi-wan-kenobi"]Lijkt me een gewone dozenschuifactie van Mediamarkt, want een demomodel is 1 PC per filiaal, niet tientallen op een pallet. Wat betreft Microstar: Het is een budgetmerk wat probeert te imponeren met interessante specs en extra's, maar een kenner weet dat het een samenstelling is van allerlei van die 'niet-echt-je-van-het' onderdelen. Videokaart was al opgemerkt dat ie ondermaats is in relatie tot de rest van het systeem. Over het moederbord wordt niets vermeld: je kan er nog een zware kluif aan hebben om S-ATA RAID werkend te krijgen. Over het geheugen (Latency) wordt niets gezegd, over de snelheid van de DVD-brander (hoogstwaarschijnlijk geen dual layer) wordt niets gezegd en de kast is klein: onhandig qua airflow, dus slechte koeling. Maar als je dat allemaal niet belangrijk vindt, moet je het gewoon doen hoor, leuk speeltje. Lekker zappen, als je beeld van zo'n TV-kaartje mooi vindt tenminste. 8)[/quote:6ce0a93060]Wat betreft Microstar: Het is een budgetmerk micro Star International of te wel MSI. dat is microstar ik dacht niet zo een kleine jongen in mobo land
Link naar reactie
Op zich lijkt het me een leuke set, maar die 2 keer 200 GB is echt dik overkill hoor. Waar wil je de pc eigenlijk voor gebruiken? Als je een mooi gamepctje wil, dan heb je niet zo veel aan die 400 GB. Een goede grafische kaart is dan eerder op zijn plaats. Die Ati X600pro doet dan toch eerder tekort. Maar nogmaals... waar wil je hem voor gaan gebruiken?
Link naar reactie
[quote:92c511d413="taco78"] MicroStar is inderdaad MSI en bepaald geen kleine jongen in de moederbord/vga markt [/quote:92c511d413] MicroStar = Medion (je weet wel, van die Aldi-PC's). Typ voor de grap 's http://www.microstar.de in je browser. Lijken die Medions die ze daar verkopen niet verdacht veel op die Microstar van de Mediamarkt? :wink: En ga nou niet vertellen dat ze alleen MSI spul in een Medion stoppen ... 8)
Link naar reactie
[quote:c1f0b22a13="bbx"]Op zich lijkt het me een leuke set, maar die 2 keer 200 GB is echt dik overkill hoor. Waar wil je de pc eigenlijk voor gebruiken? Als je een mooi gamepctje wil, dan heb je niet zo veel aan die 400 GB. Een goede grafische kaart is dan eerder op zijn plaats. Die Ati X600pro doet dan toch eerder tekort. Maar nogmaals... waar wil je hem voor gaan gebruiken?[/quote:c1f0b22a13] Puur voor gamen, internet en wat thuiswerk.......niks meer :P
Link naar reactie
[quote:5c2177b84b="Obi-wan-kenobi"][quote:5c2177b84b="carsalmon"] [quote:5c2177b84b="bbx"] Als je een mooi gamepctje wil, dan heb je niet zo veel aan die 400 GB. [/quote:5c2177b84b] Puur voor gamen, internet en wat thuiswerk.......niks meer :P [/quote:5c2177b84b] Had je S-ATA RAID in gedachte dan?[/quote:5c2177b84b]Nee, dat niet per se, maar ik denk dat als hij bijvoorbeeld het geld beter besteed zou zijn, in dit geval aan een betere grafische kaart. Dus 80 gig, en de rest naar een betere gpu.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...