Ga naar inhoud

double-sided of enkel ? Pagina 3


Aanbevolen berichten

[quote:9bbed2d9db="jayday"]Ja.. tenminste.. het verschil 2400/2500 lijkt me nihiel [/quote:9bbed2d9db] Het is de moete niet eens waard. Elke Euro die je daar aan besteed is weggegooid geld. Het is alleen maar even leuk voor tussen de oren. Al duurt dat moment maar héél kort.:) Ik zou het niet doen. Ik vind het verschil van een Athlon-2400XP naar een 2800XP al niet eens de moeite waard. Ik zou gewoon doorsparen voor later, voor bijv een AMD-64 bits processor, moederbord en voorlopig doorgaan met de Athlon-2400XP En een 2400XP kun je ook goed overklokken. :wink: Kees
Link naar reactie
  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:a58e47ce39="Vette kees"][quote:a58e47ce39="jayday"]Ja.. tenminste.. het verschil 2400/2500 lijkt me nihiel [/quote:a58e47ce39] Het is de moete niet eens waard. Elke Euro die je daar aan besteed is weggegooid geld. Het is alleen maar even leuk voor tussen de oren. Al duurt dat moment maar héél kort.:) Ik zou het niet doen. Ik vind het verschil van een Athlon-2400XP naar een 2800XP al niet eens de moeite waard. Ik zou gewoon doorsparen voor later, voor bijv een AMD-64 bits processor, moederbord en voorlopig doorgaan met de Athlon-2400XP En een 2400XP kun je ook goed overklokken. :wink: [/quote:a58e47ce39] maar ik kan al wel vast nieuw geheugen kopen ofnie ? ik had er wel aan gedacht om door te sparen voor een athlon 64 bits. maar het verschil tussen een xp 2400+ en bijv: 64 2800+ is wel een groot verschil toch. maar waar merk je daar het meeste aan ?
Link naar reactie
[quote:28a8ddf735="Vandread"]justenelfring kan je ook minder *enters* gebruiken... dit is echt vollop iritant :P als iedereen zo gaat schrijven moet je een half uur scrollen om beneden aan de pagina te komen :-?[/quote:28a8ddf735] sorry voor dat, :cry: ehh ik heb mijn 2400+ verder overklokt tot de 200 mhz FSB en het geheugen op 166 mhz. :lol: 2404 mhz :o
Link naar reactie
[quote:613b76d294="justenelfring"] ik heb alles met system mechanic en ad-aware gescant . en nog is ie traag :-? [/quote:613b76d294] Probeer ook 's Startup Mechanic, om alleen die dingen in je Startup op te laten starten die je echt altijd nodig hebt: http://www.startupmechanic.com/ Gebruik je toevallig Norton Anti-Virus? Werkt ook zeer vertragend op je systeem.
Link naar reactie
[quote:09c8590514="justenelfring"] het is al opgelost ik heb Startup Mechanic gedaan. en het is al een stuk sneller , THNX [/quote:09c8590514] You're welcome. Vaak is zo'n drastische maatregel als format C: dus niet nodig. 8) Ben het wel met de andere heren eens dat een schone WinXP installatie ook wonderen doet: Ik zorg er daarom voor dat ik zo min mogelijk belangrijke bestanden op de C: partitie heb staan, maar op D:, E:, F:, etc. Geslipstreamde WinXP SP2 over je geformatteerde C: schijf en klaar.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...