Ga naar inhoud

nieuwe processor


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een nieuwe processor en een nieuwe graka in men pc te steken. Graka gaat GF 6800 GT of X80 pro worden en men ik had gedacht aan een PIV 3.4 maar gaat dit wel met mijn moederbord asus P4C800 DELUXE Ik hoop dat het gaat want anders gaat men plan is duigen vallen. Men geld is dan echt op. (mss men vader proberen aan te spreken :P ) Iemand een gedacht. Ga niet overklokken. Kan ik mss nog iets krijgen voor een GF FX5600 128 MB en een PIV 2.8 met HT? (zit voor de graka wel in het verkeerde forum sorry daarvoor) Dank bij voorbaat.
Link naar reactie
[quote:85d10bff25="zjarl"]waarom wil je een nieuwe proccesor? doe je er dan zoveel speciaale/zware dingen mee? videokaart lijkt me al een iets beter idee, maar waarom wil je het eigelijk hebben? :wink: je hebt toch een goeie pc? en zo te horen heb je bijna geen geld meer :P spaar dan even door en koop later weer iets :wink:[/quote:85d10bff25] Ik gebruik de pc voor 2 dingen - films van divx naar dvd omzetten - gamen Als ik game gaat het soms ins chokken( farcry, doom3) dus een nieuwe graka, maar als ik men graka verander verlies ik een wat performance door men CPU dus ook direct een nieuwe CPU en ik vind dat het niet veel zin heeft om naar een 3.0 te gaan dus direct naar een 3.4 :P maar heeft dit zin met men moederbord?
Link naar reactie
[quote:5c3729a889="sdh"] Ik weet niet hoeveel intern geheugen je hebt, maar als je 512mb erin hebt zitten zou ik dat ook nog ff upgraden naar 1024mb. [/quote:5c3729a889] Check z'n sig, hij heeft al 1024MB RAM. Je doet er dus inderdaad verstandig aan het de komende tijd bij een nieuw videokaart te laten. En is dat over een tijdje nog niet genoeg dan zou ik je huidige mobo + cpu verkopen en er een AMD64 o.i.d. ingooien.
Link naar reactie
Het is zelden of nooit de CPU die problemen geeft, bijna altijd een ander onderdeel. Moederbord, geheugen, voeding en koeling zijn populair. Afgezien daarvan, K8 is vanaf het begin ontworpen als 64 bits CPU. Dat geldt niet voor Pentium 4. Het is voorlopig nog de vraag hoe goed Intel de 64 bits uitbreidingen heeft ingebouwd.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...