Ga naar inhoud

AMD3000


Aanbevolen berichten

[quote:004e520c83="Joske_power"] Is voor iemand die niet een superpc moet hebben, es een racegame, of zo, en office, meer niet. [/quote:004e520c83] Het hangt een beetje van het budget af of er een Athlon64 van gekocht kan worden of niet. In ieder geval is AMD nog steeds de voordelige keus t.o.v. Intel. Een AMD Sempron op socket A zou ook nog kunnen.
Link naar reactie
Of beter, een DVD/CD-RW combo drive. Kan je ook meteen branden op CD-R(W). Kost in NL ca. 45 euro. Of nog beter, een DVD+RW. Kan je ook meteen branden op DVD+R(W) Kost in NL ca. 60 euro. Of het allerbeste, een DVD+/-RW (dual layer). Kan je ook meteen branden op DVD+R(W) en DVD-R(W) en dual layer DVD's. Kost in NL ca. 75 euro. enz. :wink:
Link naar reactie
heb gekozen voor een DVD / cd rw combo drive kostte me 37.5 €, dus dat is nu niet een overdreven kost vind ik persoonlijk. heb ondertussen ook nog een Satelietontvanger bijgekocht voor slechts 400 € en ik kan er ongeveer 4000 zenders mee ontvangen is es leuk, Wie weet ontvang ik ook mooie "natuurdocumentaires" :lol: :oops:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...