Ga naar inhoud

Het grote casemodtopic, deel 5


Aanbevolen berichten

hahaha Nou mn kabel is helemaal niet mooi wegewerkt, gewoon door een pci slot heen :( Blauwe nagelak lukt niet echt :-? Ik ga t nog wat aan werke. Maar waar is die kabel nou? Eindelijk, mn HDD VU meter is af. Na een tijdje soldere en soms geen tijd, had ik m aangeslote (HD LED kabeltje van mn kast doorgeknipt en eraangesoldeerd), werkte hij niet goed, geen VU effecty. Na lang zoeke en maile kwam ik erachter dat ik op een plekje net iets meer soldeer had moete doen :wink: Nu moet ik 'm nog inmn kast bouwe. Die Diffused LEDs geve veel licht joh, veel meer dan die blauwe in mn fancontroller :o @Arjan, leuk die onderkant. Ik ben tevrede nu over mn mod, op de voeding na (kwacht op de fan). Ik denk wel dat hij mooier was geweest, mn mod, als ik alles in 1 keer had bedacht. Persoonlijk vind ik blauw nog het mooist staan bij het zwart, in je kast. Helaas heb ik geen fotos, en ik wil als mn HDD vu erin zit wel een fototje met webcam schiete. Ik ontdekte dat iemand op de LAN een foto van me heeft gemaakt (ik was net aan t belle, helaas wazige foto), metdank aan Ralf Hier is komtie [URL]http://www.alexanderonline.nl/images/casemodding/lan/IMG_0034.JPG[/URL] [URL]http://www.alexanderonline.nl/images/casemodding/lan/IMG_0030.JPG[/URL] [URL]http://www.alexanderonline.nl/images/casemodding/lan/IMG_0023.JPG[/URL]
Link naar reactie
  • Reacties 318
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
de flappen van mn ide/floppy kabels haal ik er pas af als alles goed zit. Nu haal ik ze nog vaak los e.d., en dan zijn die flappen lekker makkelijk ;) over dat scheerapparaat... ik scheer me idd nog niet... Maar mn broer kwam al scherend mijn kamer binnen en ik liet hem ff alles zien e.d., en waar legt hij zijn scheerapparaat neer :x Mij was dat scheerpapparaat een hele tijd niet opgevallen en bracht hem na een tijd ff terug, maar ik had al wel wat foto's gemaakt :lol: about alexanders mod... De foto's zijn niet heel perfect, maar ik vind het nog niet echt heel mooi (front wel, maar binnenkant niet). Al die kleuren overstemmen de UV mesh. Als ik jouw was, zou ik die ronde UV ccfl van je outtake casefan weghalen, die vind ik erg lelijk. Verder de cablesleeve die voor je CPU cooler hangt ook ff opruimen en dmv van wat tiewraps vastbinen en hoog in je case houden (zodat het niet te zien is) En van die IDE/floppy kabel die door je hele window loopt lijkt het alsof er een niet gebuikte connector op de bodem ligt... Waarom stop je die niet Achter je LCD/fancontroller?? En die 2 gele kabels en de kabel van de fan met UV ccfl lopen ook een beetje in de weg :P Zelf had ik die fan voor je Zalman cooler er niet in gedaan... Hierdoor zie je de cooler zelf niet meer. Je zou denk ik die lelijke tape eromheen wel weg kunnen halen. Mijn ace ledfan heeft die tape ook, maar mijn blauwe ledfan niet... En die verticale UV ccfl rechts zou ik iets naar achteren plaatsen, zodat hij niet te zien is door je window... Dit vind ik niet echt mooi. En ik ben nog wel beniewd naar de RBG meteor light in actie... Wat had je dan anders gedaan als je in 1x alles had gemod?? En wat wil je met je voeding doen?? Alleen die ledfan erin met van die RBG leds?? Wat ik dan over mijn CIP hoor op andere fora is dat ze dat plexi bv heel leuk vinden, maar mijn window niet heel mooi vinden. Uiteindelijk past mijn window misschien ook niet echt bij wat ik van mijn case maak, maar ik vind m nog wel best grappig... En waar mijn LCD kabel nu is... *hint* http://www.moddershq.net/guides.asp?guideid=12&pagenumber=1 .
Link naar reactie
Dan had ik t iets mooier gedaan allemaal. Ik wist niet dat er fotos genomen werd, anders hak t wel gezegt. Bij de Mesh, t hoeft van mij niet speciaal super-UV te zijn, het gaat om het blauw. Persoonlijk vind ik die ronde CCFL niet lelijk en t verlicht gelijk die fan. Tsja, t was mn allereerste casemodartikel, ik was nog niet echtvan plan om te modden :) Toen ik die had gekocht kocht ik ook maar UV IDE/floppy kabels, enz. Ik kan die probere weg te werken, maar ik weetniet of het lukt, meerdere keren geprobeerd. Hij is namelijk erg lang, ik had de groote van de kast wat overschat :wink: Die mesh vor de cpu vindik nog niet echt lelijk, maar ik ruim die op als mn voeding gemod is. Andere kabels heb ik al wat weggewerkt. Over de zalman, zonder cooler vind ik die te saai (ze hadde de blauwe nog niet), en de blauwe fan vind ik mooi. ik stoor me niet aan die band, ik weetniet of die eraf kan, zit de electronica oder, ookniet zo mooi. Bijmn CPU had ik dat niet. Die UV, tsja, dat leek me de beste plaats, want iets naar achter dan straalt t licht tegen mn CDROM rek... En bovenin hangen is ook niks. Voorin mn kast zit mn oude cpu cooler met blauwe leds erin gemaakt. Ik moest de kast toen snel afmaken voor de lan, dus ik had geen tijd meer om de LCD kabel weg te werken, thnx voor de link. Deze mod is eigelijk steeds in stukjes ingebouw, dan zag ik weerr wat, hee das wel leuk. Btje rommelmod mss, maart voor mij handig om kennis te masken met alle mod stuff. Mss komt er later nog een betere mod, maarja das weer ff spare :wink:
Link naar reactie
oeww ziet er inderdaad goed uit zo alleen die kleuren vind ik zelf niet erg mooi... En stuur ook is een piccie van je HDD VU meter voordat is ingebouwd ik wil die wel is zien.. En heeft iemand hier nog ideen voor wat ik met de 8erkant van me pc kan doen want die is nou gewoon een standaar kleur maar dat ziet er niet uit :( dus daar wil ik ook wel iets mee doen.. Miss ook zwart spuiten?? of iets anders? en hoe moe ik dat dan doen? gewoon alle stuff uit me pc halen of alleen de fans en me VGAkaart en tv kaart en dan aan de achterkant alles afplakken en dan spuiten?? of helemaal niet spuiten en er wat anders mee doen? want ik heb zelf eigelijk geen flauw id wat ik er mee moet doen :oops:
Link naar reactie
Hum, ik vind die kleurtjes allemaal iets te druk bij alex. Maare, bij mij is het sleeven uiteidenlijk gelukt, na 2 dagen en 631 tegenslagen. Ik heb tevens mijn koeler op mijn cpu, die paarse leds had, gemod naar groene leds. Staat ook wel leuk. Mijn HDD-led meter is nu denk ik ook door kortsluiting gemold. Ik zettede computer aan, geeft ie een keer een stoot. Hum. Naja, nog wat neuzen, gemodde ledfan eraf, nogsteeds hetzelfde. ATX eruit, 14 en 16 verbinden met een nietje, en gaan. Opeens begint die verbinding te roken en te smeulen. Naja. ahem. Edit: Oh, de camera is nu weg, ik zal piccies posten zodra die weer thuis is.
Link naar reactie
[quote:e4d7f10407="Alex"] Dan had ik t iets mooier gedaan allemaal. Ik wist niet dat er fotos genomen werd, anders hak t wel gezegt. Bij de Mesh, t hoeft van mij niet speciaal super-UV te zijn, het gaat om het blauw. Persoonlijk vind ik die ronde CCFL niet lelijk en t verlicht gelijk die fan. Tsja, t was mn allereerste casemodartikel, ik was nog niet echtvan plan om te modden Toen ik die had gekocht kocht ik ook maar UV IDE/floppy kabels, enz. Ik kan die probere weg te werken, maar ik weetniet of het lukt, meerdere keren geprobeerd. Hij is namelijk erg lang, ik had de groote van de kast wat overschat Die mesh vor de cpu vindik nog niet echt lelijk, maar ik ruim die op als mn voeding gemod is. Andere kabels heb ik al wat weggewerkt. Over de zalman, zonder cooler vind ik die te saai (ze hadde de blauwe nog niet), en de blauwe fan vind ik mooi. ik stoor me niet aan die band, ik weetniet of die eraf kan, zit de electronica oder, ookniet zo mooi. Bijmn CPU had ik dat niet. Die UV, tsja, dat leek me de beste plaats, want iets naar achter dan straalt t licht tegen mn CDROM rek... En bovenin hangen is ook niks. Voorin mn kast zit mn oude cpu cooler met blauwe leds erin gemaakt. Ik moest de kast toen snel afmaken voor de lan, dus ik had geen tijd meer om de LCD kabel weg te werken, thnx voor de link. Deze mod is eigelijk steeds in stukjes ingebouw, dan zag ik weerr wat, hee das wel leuk. Btje rommelmod mss, maart voor mij handig om kennis te masken met alle mod stuff. Mss komt er later nog een betere mod, maarja das weer ff spare[/quote:e4d7f10407] Ik vind zichtbare UV ccfl''s niet mooi. Het UV effect in matig gebruik vind ik wel vaak leuk. ZOals bij Kipsie vond ik het wel grappig. Allen door al die ledfans e.d. zie je dat bij jouw een stuk minder... En aangezien je het amper ziet, heeft die UV ccfl amper nut :P Maakt het echt nog wat verschil uit als je hem op de bodem monteert?? En eerste casemod is natuurlijk nooit geweldig... ALtijd heb je wel iets van dat zou ik toch wel iets anders willen ofzo... EN je hardware is er niet echt goed op voorbereid... (bv paars mobo :(, lelijke CPU cooler) Maar als ik jouw was zou ik de kabels nog wel ff goed opruimen... [quote:e4d7f10407="kipsie"]oeww ziet er inderdaad goed uit zo alleen die kleuren vind ik zelf niet erg mooi... En stuur ook is een piccie van je HDD VU meter voordat is ingebouwd ik wil die wel is zien.. En heeft iemand hier nog ideen voor wat ik met de 8erkant van me pc kan doen want die is nou gewoon een standaar kleur maar dat ziet er niet uit dus daar wil ik ook wel iets mee doen.. Miss ook zwart spuiten?? of iets anders? en hoe moe ik dat dan doen? gewoon alle stuff uit me pc halen of alleen de fans en me VGAkaart en tv kaart en dan aan de achterkant alles afplakken en dan spuiten?? of helemaal niet spuiten en er wat anders mee doen? want ik heb zelf eigelijk geen flauw id wat ik er mee moet doen[/quote:e4d7f10407] Misschien leuk voor de achterkant: plexi uitzagen in de vorm dat het goed vlak ligt en dan een aantal plekken schuren (zandstralen) en met LED's gaan verlichten... SPuiten kan ook, maar minder origineel... Ik zou als je dat doet of in je kast boort/zaagd altijd je mobo eruit halen. Nu dus ook... Je kunt alles ook wel afplakken, maar als het dan losgaat en er komt verf op je mobo en die verf blijkt te geleiden... :P [quote:e4d7f10407="matt"]Alexander: die case van jou schreeuwt gewoon om een zwarte paint-job..[/quote:e4d7f10407] Of zwart/zilver combo... Ik denk dat ik dat ook in mijn nieuwe front ga doen. Zwart alleen is zo eentonig en het is tegenwoordig zo standaard. WEl heb je niet meer die (vind ik) lelijke window molding die veel te dik is bij van die window kits...
Link naar reactie
k thnx voor het idee... Maar moet ik dan op de plaatsen waar de stekkers moeten komen gaatjes boren?? en waar me fans zitten miss een fanguard zetten? want anders kan de lucht nergens heen:S en verders nog een vraagje... Is het slim om voor me voeding een nieuwe koeler te kopen want volgens mij maakt deze de meeste herrie bij mij..
Link naar reactie
Met UV CCFL uit/aan merk je verschil, en op de bodemhoud de graka de helft tege.. sorry jonges dat jullie 'm niet echt mooi vinde :P Ik ben er iig tevrede mee, als eerste mod :D Maar Matt, ik wil geen zwart, vind ik niet mooi (moet je eigelkijk ook zwart muis/tobo/monitor , en het is niet origineel meer. Mja ach, ik stoor me niet an mn mobo kleur @interfecior, heb je onder t printplaatje iets van plastic datdie puntjes geen contact make? En is er nu iets flink kapot? Jah tis lekker druk, tis geen stijlvolle mod :wink: @Kaz'Duzar: Jah idd die molding is niet echt geweldig.. achjah, als mn voeding klaar is geef ik 'm de status Mod Klaar :wink: En dan spare voor een volgende, met gelijk een betere pc ofzo.
Link naar reactie
[quote:1bc883a2d4="Alexander Online"]@ Interficior, heb je onder t printplaatje iets van plastic datdie puntjes geen contact make? En is er nu iets flink kapot? Jah tis lekker druk, tis geen stijlvolle mod :wink: [/quote:1bc883a2d4] Hum, dat zat het al de hele tijd niet, omdat het prinplaatje strak tegen de ledjes aanzat, die weer in de bezel zitten, als je het begrijpt. [code:1:1bc883a2d4] | +-|> ____| | [/code:1:1bc883a2d4]
Link naar reactie
[quote:c34c1d8320="KiPSiE"]k thnx voor het idee... Maar moet ik dan op de plaatsen waar de stekkers moeten komen gaatjes boren?? en waar me fans zitten miss een fanguard zetten? want anders kan de lucht nergens heen:S en verders nog een vraagje... Is het slim om voor me voeding een nieuwe koeler te kopen want volgens mij maakt deze de meeste herrie bij mij..[/quote:c34c1d8320] Haal eens de stekkers los en verbind pin 14 en 16 met elkaar. Dat werkt je voeding zonder mobo en merk je vanzelf of hij herrie maakt... :P En je moet dan of de 12V en grn van de fan solderen op de aanwezige draden, of de voeding zit met een 2pin connector vast. Moet je je voeding eens openen (garantie vervalt dan...) Ik bedoelde niet de hele achterkant bedekken met plexi, want daar zit wat relief, wat dus lastig gaat worden. Sowiso geen plexi voor de fan, lijkt me logisch... En alexander, ik denk dat er nog wel iets meer uit jouw mod te halen valt met de spullen die je nu hebt... Maar je gaat geen plexi of glowfeets meer onder je kast doen met de RBG leds (dat wilde je eerst toch nog doen??)
Link naar reactie
[quote:5aa7f4e563="Alexander Online"]Mjah dat weet ik nog niet. iig heb ik niet die RGB leds besteld. Ik ben niet zo handig in moddeh :wink: En of van die sunbeam feats nou leuk staan weetik ook niet. Tsja, wat kan ik nog meer doen? Iemand een idee? p.s. Post 2008 alweer :o[/quote:5aa7f4e563] Heu, misschien die kabeltroep wat liever ordenen? het ziet er nog wat rommelig uit, wat verserkt wordt door al die kleuren. In de bovenkant een raam maken? Onderkant polijsten? Zelf glowfeet maken? [size=3:5aa7f4e563]Zwaailamp bovenin?[/size:5aa7f4e563] <-- niet jatten +) [size=3:5aa7f4e563]Een NOSflesje bovenin je kast[/size:5aa7f4e563]:P Ideeën genoeg hè. Oh, en je VU precies over dat contrast blauw-wit bij je front dubbel laten lopen
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...