Ga naar inhoud

Grotere harde schijf op een CUSL2C


Aanbevolen berichten

Hallo, Wie kan mij helpen aan het volgende antwoordt; Mijn computer heeft een ASUS CUSL2-C moederbord bios update revision 1003. (nog orgineel) 4-10-2000. (Sokket 370) Nu wil ik mijn harde schijf vervangen / uitbreiden deze is nu 30 GB 7200 toeren . B.v naar 80 GB Bij informatie bij verschillende “schijf” leveranciers komt niet uit de verf of dit moederbord grotere schijven ondersteunt ook een bezoek aan de site van ASUS heeft mij geen antwoordt opgeleverd. Wel heb ik inmiddels een update voor de bios opgehaald , clsc1009.awd , maar nog niet geïnstalleerd omdat ik niet kan achterhalen of een update hiervoor nodig is, of nog erger, dat het geen effect zal hebben. Als het niet nodig is om de bios te upgraden, doe ik dit uiteraard liever niet( het werkt nu prima) Een 30 GB er bij in plaatsen is kennelijk ook geen optie want die is zover ik heb kunnen nagaan niet meer te leveren. Alvast bedankt Egbert
Link naar reactie
ik heb en tusl-2c van bjna 2jaar oud . eenpaar weken geleden een hitachi 160 Gb. schijf eraan gehangen geen probleem. m'n zwager heeft en tusl-2c van ongeveer 2,5 jaar oud met maxtor 160 Gb , draait ook goed als slave, als master was er maar 8 Gb. te zien. (moest alleen even de goeie jumper instelling zoeken op internet).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...