Ga naar inhoud

Temperatuur P4 2,8 HT 800fsb is met Call of Duty 72C


Aanbevolen berichten

Zie onderwerp. Via Asus Probe meet ik de temperatuur. Was laatst 72C. Ik heb 2 simpele casefans van € 6,00 per stuk. Onderaan zuigt hij "koude" lucht aan en aan de achterzijde blaast hij warme lucht uit. Soms kan ik op de bovenkant van mijn systeemkast een eitje bakken, bij wijze van spreken dan. Mijn pc staat in een computerkast welke ik open hou tijdens het "in bedrijf zijn". Ik heb altijd begrepen dat een P4 zichzelf uitschakelt bij te hoge temperaturen. Dit is nooit gebeurd. Ook heb ik geen last van een onstabiel systeem. Toch baart die warmte (lees: hitte) mij enige zorgen. Met mijn P4 2,4Gh fsb533 had ik nimmer last van hitte. Ik krijg het nu soms warm van het voor (of achter, zo je wilt) de pc zitten. Wat kan ik nu het beste doen of niet doen?
Link naar reactie
Ik heb zojuist weer Cod (Revolt-mod) gespeeld en na een paar minuten zat ie al aan de 69 graden. Als ik op dit forum zit dan is de temperatuur van de processor 52/53 graden en het mobo 33 graden. Ik heb mijn systeemkast eens uit de computerkast gehaald. Zit nu aleen te internetten en nu is de processor 50 graden en het mobo 30. Zal nu eens testen met Cod. I'll be back. Overigens, mijn processor en mobo heb ik net in juli nieuw gekocht. Is erin gezet door de computerzaak.
Link naar reactie
Met mijn pc buiten de computerkast en de pc dichtgeschroefd is de temp tijdens een spelletje CoD: proc: 65 C mobo: 31/33 C Met mijn pc buiten de computerkast en de pc opengeschroefd is de temp als volgt: proc: 57/58 C mobo: 24/25 C Deze laatste waarden lijken mij heel netjes. Probleem is alleen...wat moet ik nou doen om mijn pc in mijn computerkast te houden en toch de boel een beetje te koelen? Waarschijnlijk een andere processorfan of andere (lees: echte) casefans? Iemand? (Graag een betaalbare oplossing :wink:)
Link naar reactie
Wat zou het beste zijn: nog meer casefans of een betere processorfan? Ik heb nu zo'n meegeleverde intelfan. Kun je met betere fans de temperatuur met 10 tot 15 graden verminderen? Toch vreemd. Ik heb nu nog niet eens een heftige grafische kaart. Volgend jaar wil ik een state-of-the-art kaart kopen. Mag ik wel een windmolen aanschaffen... :-? Ik heb het idee om mijn zijpanelen eruit te laten en hiervoor in de plaats heel dun gaas aan te brengen of vitrage. Tegen de stof. PC-kast staat toch in een computerkast. Slechts de voorzijde is zichtbaar. Wellicht nog een dashboardventilatortje in mijn computermeubel om de warme lcuht uit de computermeubel te blazen et voila Dat is nog eens case-modding!! :D :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...