Ga naar inhoud

laptop


Aanbevolen berichten

beste mensen ik wil een nieuwe laptop gaan kopen en nu twijfel ik tussen de acer 2012WLMi en de dell 510m nu is mijn vraag of iemand ervaring met deze laptops heeft.Heb nammelijk van de week al een sky notebook bij dixons gekocht waarvan ik al 3 keer terug kon ivm dode pixels dus weet iemand ook welke dus een goed scherm heeft waar de kans kleiner van is dat ik bij thuis komst weer een dode pixel in me scherm tref. groetjes mc lick
Link naar reactie
Ik denk dat je daar niets over kunt zeggen. Dode pixels is helaas nog steeds een probleem en de kans is er dus nog steeds dat een tft scherm dode pixels bevat. Of je nou een acer of een dell neemt, de kans op dode pixels is ongeveer gelijk. Je kan wel van te voren eens de voorwaarden doornemen wanneer een apparaat terug word genomen door de fabrikant. Meestal worden laptop's die een of twee dode pixels hebben niet terug genomen. Daarbij kan jeeen acer gewoon in de winkel kopen, dus dan kan je daar uitproberen of het scherm gaaf is, een dell is alleen online te koop. Scenic20
Link naar reactie
nou heb vandaag de acer gekocht in de winkel maar daar wouden ze hem niet uitpakken en garandeerde ze mij dat deze geen dode pixels had en raad eens ik kom thuis zet hem aan en had 2 dode pixels ik ben er nu dus ook erg gepikeerd hier over omdat dat dus al nummer 4 is! heb wel afgesproken dat ik hem mocht omruilen als dat zo was maar kan nu dus weer terug en ga niet eerdr terug naar huis voor ik de nieuwe heb uitgetest. ik begin nu alleen wel sterk te twijfelen aande kwaliteit van de tft scheremn in laptops van tegenwoordig.ik heb al heel wat laptops gehad en op geen een daar van ooit een dode pixel gehad en nu 4 achter elkaar. bijde keuzes van mij hadden als speficaties: weet iemand een levarancier die de laptops testen op dode pixels voor ze verkocht worden wil er ook best extra voor betallen.als ik maar een laptop krijg zonder dode pixels en aand eze specs voldoet: pentium m 1,5 ghz - 1,7ghz centrino 512 mb ram 30gb of hoger hdd vga mag onboard zijn stel ik geen hoge eisen aan cd rw/dvd combo 15 inch tft geen 15.4 en degelijke behuizing. prijs mag tot de 1500 euro zijn alvast bedankt voor de reacties
Link naar reactie
ik zal is bij toshiba informeren als ik maandag geen goede laptop krijg maar 4 stuks achter me kaar dat zou toch niet mogen? dan begin ik echt aan de kwaliteit te twijfelen van die dingen.zeg nou zelf als je een laptop koopt en die dingen zijn al niet zo goedkoop mag je toch verwachten dat er geen defecten in je scherm zitten zoals dode pixels of ben ik nou gek?als je een nieuwe auto koopt vind je het toch ook niet normaal als hij afgeleverd word met een deuk twerijl ze die dingen kunnen maken zonder deuken? groetjes
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...