Ga naar inhoud

pc overgeclocked???


Aanbevolen berichten

hoe kan je zien of je processor is overgeclocked.. ik heb het idee dat ie in de winkel is overgeclocked omdat ie de laatste tijd rare vage kuurtjes heeft.. (eigenlijk sinds een maat van me hem naar 2800 geclocked heeft (normaal 2667) en daarna had ik m zelf weer trug geclocked..) maar tog heb ik het gevoel dattie al eerder is overgeclocked.. dus weeet iemand hoe je kan zien of dattie overgeclocked is!!
Link naar reactie
[quote:93ad136099="jayday"]Als je weet waar ie standaard op loopt en als je weet waar ie nu op loopt weet je of ie overgeklokt is...[/quote:93ad136099] De winkel kan er natuurlijk een 2.4ghz cpu in gezet hebben en de fsb wat omhoog gehaald hebben. En dan staat er netjes in windows 2.6 ghz. Je moet in je bios kijken naar je fsb. Die zal of 200 zijn (800 effectief) of 133 (533 effectef) als hij niet is overgeklokt, is hij net iets hoger, dan is hij wel overgeklokt... OVerigens denk ik niet dat het door een overclock komt, kijk eens of er niet veel spyware of misschien een virus/trojan op je pc staan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...