Ga naar inhoud

Error: DRAM hasn't inset correctly


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik heb vandaag m'n nieuwe mobo opgehaald, AOPEN AK77-600GN met AMD Athlon XP 2600 en 2x 256 DDR400 Alles netjes aangesloten, opgestart, voilà hij deed het. Dus ik Windows XP installeren, en ineens gaat me beeldscherm uit en maakt mn PC speaker 1 lange piep de hele tijd, dus peeep....peeep Nou heb ik dus opgezocht Long(Beep) continuous: DRAM hasn't inset correctly. Nou heb ik alles geprobeerd, 1 module in SLOT1, SLOT 2, SLOT 3, 2 modules in SLOT1, SLOT 2 2 modules in SLOT2, SLOT 3, 2 modules in SLOT 1, SLOT 3, 3 modules Allemaal hetzelfde; JETRAM DDR400 en allemaal gloedjenieuw BIOS gereset maar niks haalt iets uit Weet iemand misschien wat ik over het hoofd zie??
Link naar reactie
[quote:7ec2746e67="nerox"]Hoi allemaal, Ik heb vandaag m'n nieuwe mobo opgehaald, AOPEN AK77-600GN met AMD Athlon XP 2600 en 2x 256 DDR400 Alles netjes aangesloten, opgestart, voilà hij deed het. Dus ik Windows XP installeren, en ineens gaat me beeldscherm uit en maakt mn PC speaker 1 lange piep de hele tijd, dus peeep....peeep Nou heb ik dus opgezocht Long(Beep) continuous: DRAM hasn't inset correctly. Nou heb ik alles geprobeerd, 1 module in SLOT1, SLOT 2, SLOT 3, 2 modules in SLOT1, SLOT 2 2 modules in SLOT2, SLOT 3, 2 modules in SLOT 1, SLOT 3, 3 modules Allemaal hetzelfde; JETRAM DDR400 en allemaal gloedjenieuw BIOS gereset maar niks haalt iets uit Weet iemand misschien wat ik over het hoofd zie??[/quote:7ec2746e67] Misschien erg open doel: Zit het er wel goed in? Dus zo hard erin drukken totdat de klemmetjes erin klappen?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...