Ga naar inhoud

WC-Set, verkeerd Mobo???


Aanbevolen berichten

Ok, dit is mijn probleem.. Ik heb een Asetek KR03-L20 Entry gekocht Nu is die binnengekomen, en ging ik proberen hem aan te sluiten. Ik heb een AMD Athlon Mobo. In de handleiding staat dat je schroefjes via gaatjes naast de CPU moet doen om zo staafjes eraan te maken, en vervolgens de CPU koeler er over te kunnen doen. Mijn moederbord mist die gaatjes. Ik heb nog een Gigabyte moederbord, maar die is niet goed mee over te clocken, dus ik koos voor mijn MSI moederbord, maart beiden hebben dus geen gaatjes naast de CPU. Wat nu???
Link naar reactie
[quote:6fd352b407="@ liq.."]GVD...het lijkt me niet erg verantwoordelijk om die gaten zelf te gaan boren...[/quote:6fd352b407]Mobo's hebben dacht ik 6 lagen, dus als je in de eerste laag niets ziet het je alsnog kasn dat je iets molt. [quote:6fd352b407]Ik had geen idee hoe je die dingen vast maakt...ik dacht dat elk moederbord dat gewoon zou kunnen...dus nee dat had ik niet van te voren kunnen bedenken.[/quote:6fd352b407]Mja, daar heb je nu weer van geleerd. MAar nu kan je wel weer gelijk een mooi OC'bord kopen.
Link naar reactie
tsja, had je jezelf ook vantevoren misschien kunnen bedenken.. de aquarius II van Thermaltake heeft die gaten niet nodig.. misschien kun je contact opnemen met de webshop of het retour mag ( in principe moeten ze het binnen 8 dagen retour nemen mits ongebruikt oid (europese wetgeving) en anders toch zoeken naar een ander mobo.
Link naar reactie
[quote:fb343aea14="@ liq.."]Het probleem van terugsturen is dat die gasten tot de 29e op vakantie zijn waar ik het vandaan heb[/quote:fb343aea14] als je gewoon nu een mail stuurt, en de mail bewaart, dan heb je altijd een bewijs dat je op tijd gereageerd hebt. als je later mailed zeggen ze misschien van ''ja, maar dan had je toch direct moeten mailen'' (gewoon jezelf indekken dus) bij welke zaak komt de set weg dan?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...