Ga naar inhoud

onduidelijke opstart en hang problemen


Aanbevolen berichten

Nog even terug komen op die opmerking over te lui. Ik weet niet wat daar precies mee bedoeld wordt maar volgens mij is het de bedoeling om niet voor elk zelfde onderwerp een topic te beginnen maar wellicht een oplossing te zoeken bij een bestaande topic. Wellicht dat ik door een nieuwe topic te starten twee toetsen extra moet indrukken maar ik kan me niet voorstellen dat ik daar echt moe van wordt. Wel van een ongefundeerde opmerking over "te lui" Bedankt overigens voor die opmerkingen van Ruud de Wit over het moederbord, Ik denk dat ik daar maar eens ga beginnen met zoeken. Daar heb je tenminste iets aan.
Link naar reactie
[quote:728919fab9="hanskramer"] Nog even terug komen op die opmerking over te lui. Ik weet niet wat daar precies mee bedoeld wordt maar volgens mij is het de bedoeling om niet voor elk zelfde onderwerp een topic te beginnen maar wellicht een oplossing te zoeken bij een bestaande topic. [/quote:728919fab9] Moet je niet zo serieus opvatten, joh! :P Maar alle gekheid op een stokkie, Ruud de Wit was er helemaal confuus van en begon dus 2 mobo's (nota bene de ene P4 en de andere AthlonXP) door mekaar te halen, dus een nieuw topic was wellicht handiger geweest (maar da's mijn mening). :wink: Enne, als het echt hetzelfde probleem is, stop je d'r toch ook ff een nieuw mobo in? :lol:
Link naar reactie
[quote:f476a62dfb="Ruud de Wit"] [quote:f476a62dfb]Ruud de Wit was er helemaal confuus van en begon dus 2 mobo's (nota bene de ene P4 en de andere AthlonXP) [/quote:f476a62dfb] Obi-wan: "the force" heeft je even verlaten geloof ik: Ik heb het woord P4 of Athlon niet genoemd. Het ging over condensatoren. [/quote:f476a62dfb] Goh, hebbie spuit 11 ... :P Dat P4 bordje was van MSI (hanskramer) en dat AthlonXP bordje was van Jetway (boneyard). Valt 't kwartje? :wink:
Link naar reactie
Heren, Probleem opgelost. Nieuw moederboard, Epox 4GEA+ en een nieuwe CPU Cooler. Daarvan was nml ook de clip waarmee ie op de cpu vastzit afgebroken. Systeem werkt weer als een zonnetje. Nu alleen nog ff geziek met Microsoft oplossen omdat ik de de laatste tijd al een aantal keren mijn systeem heb aangepast en windows opnieuw heb geïnstalleerd. Dank voor alle opmerkingen en hulp die jullie mij hiermee gegeven hebt. :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...