Ga naar inhoud

casefans


Aanbevolen berichten

[quote:0fc08a20ea="Computerfreakje"]Okay... Maar het maakt dus eigenlijk niks uit welke ik koop? Ze zijn allebei dus mega goed in koelen?[/quote:0fc08a20ea] De meeste casefans zitten rond de 32 CFM. Dit is gewoon voldoende voor een casefan. Ik zou gewoon de coolermaster nemen. Over de opstelling: 3x outtake en geen intake zou ik niet doen. Er wordt nu wel gigantische veel warme lucht uit de kast gepompt, maar komt weinig koude lucht in en er is dus minder goede luchtstroming onderin de kast (bij de harde schijven) en achter de processor. Ik zou dus 1 outtake fan achteirn bijplaatsen en voorin een intake fan zetten. Dit heeft veel meer nut en zo krijg je echte airflow.
Link naar reactie
He! Ik zag op die foto dat coolermaster stickertje en die fan regelaar van Coolermaster! Heb je soms ook een Aero7 CPU koeler net als ik? Ik heb trouwens ook van die coolermaster casefans en ben er heel tevreden over. ;) P.S. Ik heb ook een witte cd-rewriter en witte floppy drive in mijn zilveren Chieftec Matrix Tower, maar dat staat best goed vind ik. :)
Link naar reactie
[quote:85118b3618="M.a.T.w."]He! Ik zag op die foto dat coolermaster stickertje en die fan regelaar van Coolermaster! Heb je soms ook een Aero7 CPU koeler net als ik? Ik heb trouwens ook van die coolermaster casefans en ben er heel tevreden over. ;) P.S. Ik heb ook een witte cd-rewriter en witte floppy drive in mijn zilveren Chieftec Matrix Tower, maar dat staat best goed vind ik. :)[/quote:85118b3618]Ja klopt , ik heb een fanregelaar. Ik heb overigens een Jet 7 +.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...