Ga naar inhoud

92mm LED casefan, waar verkrijgbaar?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds 2 dagen mijn nieuwe kast binnen (Chieftec MX-01SL-D-U, zilveren Matrix medium tower), en ben er heel blij mee. Nu heb ik op deze kast de volgende koelers: 1x80mm casefan in het HDD rek voor mijn harde schijf, 1x80mm koeler voor (intake), 1x80mm achter (uitblazen), 2x80mm in mijn voeding (1 onder die de lucht van mijn CPU wegneemt en 1 achter die het weer de voeding uitblaast), processorkoeler (Aero 7 Lite) en een 92mm fan aan de zijkant (die de kast in blaast). Nu heb ik nog ruimte voor 1 92mm fan onder die die ik al heb aan de zijkant, en voor 1 80mm fan onder die aan de achterkant. Het leek me mooi voor het uiterlijk van mijn kast om op het zijpaneel 2 92mm fannetjes te zetten met LEDjes erop, zodat je gekleurd licht uit mijn kast zou zien komen. Nu is mijn vraag: Waar zijn deze verkrijgbaar in de buurt van Alkmaar? Ik heb ze alleen nog maar in 80mm versie gezien. Als iemand me kan helpen, heel erg bedankt!!
Link naar reactie
[quote:15010e4496="M.a.T.w."]Hmmm, ja dat wordt dan maar bestellen denk ik. Ik vind het altijd alleen zo overdreven om voor een fannetje van 10 euro 13.50 verzendkosten te moeten betalen vind je ook niet? Maar ja als het echt niet anders kan...[/quote:15010e4496] Bijna elke online shopt verkoopt wel 92mm fans. Je kunt freezing hardware of eynstein ook mailen en vragen of ze het niet in een bubbelenvelop willen versturen. Aangezien beide zaken een goede service leveren, zullen ze dat denk ik wel willen. En een fan versturen zal dan niet meer dan 2.50 portokosten zijn lijkt me.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...