Ga naar inhoud

Palomino en A7N8X-X?


Aanbevolen berichten

Ik heb een AMD Athlon XP1700 Palomino, past deze op een Asus a7n8x-x? Mijn huidige MSI mobo is namelijk aan vervanging toe en ik heb aan deze processor in principe zat want ik speel bijna geen spellen, zowiezo geen zware. En dan neem ik mijn geheugen(1x 256mb pc2100 en 1x 256mb pc2700) gewoon mee. Maar als ik de site van Asus raadpleeg wordt het me niet helemaal duidelijk: [quote:da064a6f9b]Processor Socket A voor AMD® Athlon™XP/ Athlon™/ Duron™ 600MHz ~ 3000+ Thoroughbred/ Barton core CPU voorbereid[/quote:da064a6f9b] Wie heeft er toevallig een Palomino draaien op dit bord, of weet 100% zeker dat het werkt? mazzol, Johan
Link naar reactie
[quote:7051e16a82="Obi-wan-kenobi"][quote:7051e16a82="yoo_han"] Mijn huidige MSI mobo is namelijk aan vervanging toe [/quote:7051e16a82] Wat is er mis met het huidige mobo dan? Trouwens zul je maar erg weinig prestatiewinst merken als je oude componenten op een nieuw mobo doet.[/quote:7051e16a82] tsja, kt266 of nforce2.. maakt nog enigzins wel wat verschil uit... :wink:
Link naar reactie
Het gaat mij niet om de prestatiewinst, want ik heb zat aan die xp1700 en die 512 ram voor wat ik ermee doe. Maar bij mijn MSI mobo is de 2e IDE controller verrot en mij 5.1 geluidskaartje ook. Dan kan ik voor 30 euro nieuw kaartje kopen en voor 30 euro een IDE controller kaart, maar kan ook gewoon nieuwe mobo met nforce2 voor 60 euro kopen die 5.1 geluid aan boord heeft. Dat geluid wat dar op zit is goed genoeg voor mijn doen, luister toch alleen maar mp3'tjes enzo.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...