Ga naar inhoud

AMD Processoren


Aanbevolen berichten

Het verschil is bijna 500 euro. Neem gewoon de Athlon64 3500+ en koop van dat geld dat je bespaart een zeer vette videokaart, een Radeon X800XT of een nVidia 6800 Ultra. http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/291 Trouwens qua benchmarks is de Athlon64 3800+ vergelijkbaar met de FX-53, maar is nog steeds 200 euro goedkoper.
Link naar reactie
Zowel de FX (s939 en s940) als de 3500+ en 3800+ (s939) ondersteunen dual channel. Het verschil zit 'm echter in de multi van de FX. Op een fx zijn ze compleet unlocked en op de 3500+ en 3800+ kun je alleen lagere multies selecteren maar geen hogere. Maar uiteindelijk heb je die ook niet echt nodig. Persoonlijk vind ik 10x het fijnste om mee te werken. M'n mem doet makkelijk 270 op 3V en door m'n koeling kan m'n proc 't ook met gemak aan (1.7 V) Je hebt er dus ook niet echt veel aan om een duurdere FX te kopen uiteindelijk
Link naar reactie
well i'll be damned, een vaste gotter hier op ''ons'' forumpje... niet verkeerd bedoeld hoor, wel leuk dat er weer eens wat kennis van buitenaf hiernaar toe komt... socket 754 ondersteund inderdaad geen dualchannel, de anderen wel. ik zie niet het nut in van een FX cpu t.o.v een ''gewone'' a64, zeker niet voor de gewone gebruiker... mijn ouwe XP1700@2500 mhz doet echt niet onder voor mijn gevoel aan mijn nieuwe A64. ok, de Pifast tijden zijn minder, maar in games merk ik weinig tot geen verschil
Link naar reactie
[quote:dcb63fc627="turbulence"] mijn ouwe XP1700@2500 mhz doet echt niet onder voor mijn gevoel aan mijn nieuwe A64. ok, de Pifast tijden zijn minder, maar in games merk ik weinig tot geen verschil[/quote:dcb63fc627] dat komt omdat je videokaart een bottleneck is, ;) je hebt natuurlijk ook een 2800+ dat is zoals je weet niet echt de snelste onder de A64 cpu's As je een 3500+ had en een sneller videokaart had je zeker wel verschil gemerkt. en dan bedoel ik dus ook verschil in snelheid als die snelle videokaart in je oude systeem had gezeten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...