Ga naar inhoud

Aansluitingspunt N.B. ventilator


Aanbevolen berichten

Ik heb MSI neo platinium moederbord. Daar zitten een paar aansluitpunten voor ventilators op; o.a. voor N.B. fan. Die heb ik dus niet en de vraag is nu: Kan ik dat punt gebruiken voor andere ventilator? Voltage is gelijk. Het enige dat anders is, is dat deze evenals het aansluitpunt voor CPUfan over een sensor beschikt. Niet dat ik die nodig heb. Het is namelijk zo dat ik i.pv. 2 systeem ventilatoren of vol vermogen er 2x2 in silent mode wil plaatsen (zittten weerstandjes tussen die 12 V terugbrengen naar 5.5 V)
Link naar reactie
Bedankt! Zie nu trouwens dat ik (buiten probleempje met verlengsnoerjes) nog een echt probleem heb: Ik kom een aanluitpunt (op het moederbord te kort). Dus op de een of andere manier moet ik uit een van de stekers die aan de voeding bengelen 12V draden + aardedraad te pakken moeten krijgen. Heb jij of iemand ander handige tip
Link naar reactie
[quote:b6e4c40aa7="Captain_Kansloos"]Uit m'n hoofd is geel de +12V lijn en rood de +5V lijn. De daarnaast liggende zwarte lijnen fungeren als GND.[/quote:b6e4c40aa7] Als ik kijk wat er bij mijn CDRom speler aan "power" naar binnen gaat moet dat kloppen. Ik den dus dat ik moet gaan winkelen om te zien of ik een "verloop-geval" te pakken kan krijgen. Wat ik zelf wel heb is een mail 3 pins met zwart geel [1pen blank], maar ik moet dus blijkbaar geel, rood,zwart hebben.
Link naar reactie
Nou rondje fietsen langs de winkels bracht niets op. Op het net zoeken ook niet. Ik zoek me dus het laz... naar verlengkabel voor case fan: 3 aderig (geel, rood, zwart) een kant male andere female. De oplossing "solderen - krimpfolie" trekt me niet aan. Ik heb een X-tal "kabelsites" gehad en niets gevonden. Iemand een tip??? De naam van die stekertjes is ook welkom [kan ik gerichter zoeken]. Verloop van Voeding met genoemde 3 draden naar male mag ook nog :wink: ,want daar heb ik er ook 1 van nodig Bij voorbaat zeer hartelijk dank.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...