Ga naar inhoud

ZM-F1(80mm) kastkoeler


Aanbevolen berichten

Heeft iemand zo'n ding ( http://www.zalmanusa.com/usa/product/view.asp?idx=30&code=016 ) in de kast? Of weet anders antwoord op mijn onderstaande vraag: Gezien stand van de schoepen neem ik aan dat de kant waar midden op het merkje zit tegen buitnezijde van kast moet (dus van buitenzijde kast zichtbaar). Neen aan dat iedere ventilator zelfde kant opdraait? Ben even in verwarring omdat bij adere pc kastventilators de merkjes aan binnenzijde hebben. (ander merk)
Link naar reactie
[quote:5c78d354cd="Vandread"][quote:5c78d354cd="h.enk"]Gezien stand van de schoepen neem ik aan dat de kant waar midden op het merkje zit tegen buitnezijde van kast moet (dus van buitenzijde kast zichtbaar).[/quote:5c78d354cd] weet niet hoe jij het ziet maar deze fan blaast gewoon naar binnen als het labeltje aan de binnekant zit[/quote:5c78d354cd] Ik zie het zo: Als als labeltje naar [i:5c78d354cd][b:5c78d354cd]buiten [/b:5c78d354cd][/i:5c78d354cd]zit blaast hij dus naar buitnen. Dus indien jij het goed hebt, heb ik het ook goed :D
Link naar reactie
[quote:7d7d578f36="igg"]Ik neem aan dat er ergens op de zijkant wel een klein pijltje zal staan met de windrichting, zoals op de meeste fans. (en anders kun je nog altijd even "voelen" met een papiertje)[/quote:7d7d578f36] Ja dus! en zelf een 2e voor de draairichting. Maar welke gek zet er nu zwarte pijltjes op een zwarte ventilator :wink: Ik moest er m'n bril voor schoonmaken :D Bedankt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...