Ga naar inhoud

Coolermaster hyper 6 cooler


Aanbevolen berichten

Heeft er iemand ervaring met de coolermaster Hyper 6 heatpipe Cooler? Ik denk erover om hem aan te schaffen, wat me beangstigd is het gewicht van een kilo! Is dat wel veilig te installeren? Als die van de sockel schiet zullen alle insteek kaarten neem ik aan naar de kl... zijn :o Welke zal beter zijn de zalman 7000 of de coolermaster hyper 6?
Link naar reactie
Dat klopt heb ik ook aan gedacht maar de cooler wordt alleen met clips vastgehaakt en niet geschroefd zoals de zalman.... Moet er niet aan denken wat er gebeurd als een van clips los zou schieten of de plastic rentention module zou breken! een gewicht van 1 kg dat op je grafische kaart knalt....? :o zal dan niet veel van overblijven! Wat voor de cooler spreekt is zijn geweldige uiterlijk en de goede performance.... Ik kom er maar niet uit welke ik zou nemen, deze of toch maar de minder mooie zalman :-?
Link naar reactie
Wil je overkokken? als je niet van plan ben te gaan overklokken vind ik het zonde van de tijd, moeite en het geld en zou ik voor de zalman gaan. Als ik de conclusie van die review lees zou ik er nog maar hard over nadenken: [quote:b035939489]CoolerMaster has come up with a winner. [b:b035939489]While the heatsink is massive, and deserves some serious consideration before electing to install it on your processor[/b:b035939489], you will get excellent performance. A word of precaution: if you move your computer on a regular basis, be sure to [b:b035939489]uninstall the heatsink prior to transportation[/b:b035939489], as all that jerking and bumping around coupled with the massive weight of the Hyper 6 just might be enough to rip the heatsink off and kill your hardware in the process.[/quote:b035939489] Hij is zelfs voor het bevestigings mechanisme van een A64 heel erg zwaar, dat is het grote nadeel.
Link naar reactie
[quote:0b7c865f8e="Vandread"]mja had ik toevallig gezien op xtremesystems.org is idd best idioot... maar staan wel meer bizare dingen :P[/quote:0b7c865f8e] Bleef zijn kaart ook in zijn socket hangen, of is het alleen maar dat je hem ziet nu de kaart ligt? in ieder geval kan je naar je PCI-sloten-ruimte fluiten, maar je hebt wel heel erg goede koelijng, als je er wat leuke fannetjes inzet. Zou je zelf eigenlijk niet dat plaatje kunnen extenden? dat je zelf iets maakt van iets wat niet geleidt, en daarmee dat plaatje vergroot/vervangt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...