Ga naar inhoud

Arctic ceramique wordt beton?


Aanbevolen berichten

Dat je de core uit de proc trekt lijkt me wel erg overdreven. Is mij in ieder geval nog nooit gebeurd. het goedje wordt idd wel redelijk hard. Maar het gaat voornamelijk om de opvulling van de microscopische groeven in de core en koeler. AS ceramique zou ik ook niet echt aanraden voor normaal gebruik. Alleen met sub-zero temps is ceramique voordeliger aangezien de silver varianten neigen te gaan kristaliseren bij lage temps. Voor gebruik met air of water koeling kun je dan ook het beste de silver of de aluminia gebruiken van AS.
Link naar reactie
[quote:7ab8de7068="basxp"]daar wil ik dus vanaf, heb dr al 2 (voor mijn doen veel en duur mer 50 euro in de maand) gesloopt... 1600+ en 2000+, voor mij geen zilver meer, wat ze ook zeggen :wink:[/quote:7ab8de7068] denk eerder dat je bij jezelf te rade moet gaan dan dat je het de koelpaste de schuld gaat geven.... gebruik al jaren AS en nog nooit problemen gehad ( alleen eens op de VGA, maar dat was mn eigen schuld)
Link naar reactie
CPU uit de vatting trekken met de koeler kan inderdaad, dat is mij vorige week gebeurd en het was nog een link karwei om de CPU van het koelblok af te krijgen. De gebruikte pasta weet ik niet maar het was grijs spul en heel erg hard, heb het nu vervangen door een heel dun laagje van dat witte spul maar de reden waarom ik deze handeling heb gedaan was zo nu en dan een snelle stijging van de CPU temperatuur bij een vollast test, opeens een tien graden omhoog en dan weer terug, heb nu het idee dat de regeling van de CPU ventilator traag reageert als er behoefte is aan meer koeling. Of de CPU schakelt eerder terug dan de fan opschakelt? De andere pasta heeft in elk geval geen verbetering gebracht of het probleem opgelost.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...