Ga naar inhoud

WC-set


Aanbevolen berichten

Ik wil graag een makkelijke, goedkope WC set hebben... Binnenkort ben ik jarig, dus ik vroeg aan mijn ouders of ik een Zalman Resorator mocht voor mijn verjaardag, maar toen ik de prijs noemde haakten ze gelijk af...ze vonden 200 euro voor zoiets veel...veel...veeeeel te duur... nu ben ik dus op zoek naar iets goedkopers, wat toch goed koelt, en wat ook goed werkt. Ik had zelf de Kingwin AWC-1 gezien, die is niet echt duur, maar koelt toch ongeveer even goed als de ZM-Resorator. Nadeel van deze set is dat hij niet echt makkelijk bij te vullen is heb ik gelezen. Hebben jullie misschien nog suggesties voor een Set, ik denk zo van rond de 150 Euro?
Link naar reactie
maar ik bestel hem liever bij een nederlandse/ belgische winkel, dan kan ik het wat beter volgen...even op tweakers.net zoeken.. Maar ik wil eigenlijk gewoon iets ertussenin..wat redelijk koelt, maar toch niet al te veel geluid maakt. Ook al ben ik wel wat gewend, want zoals mijn PC nu klinkt, zou je van een afstandje denken dat de huisvrouw aan het stofzuigen is.. Dat komt door de vele (misschien) overbodige fans.. edit: op tweakers.net is hij dus niet te vinden..
Link naar reactie
Die ziet er wel mooi afgewerkt uit he? ze zeggen zelf ook: Maximum PC performance & Extremely low noise level Zoiets zou ik wel is willen proberen...kijken hoeveel zon VGA blokje kost..is een NorthBridge cooler ook echt nodig? edit: zit alleen geen reservoir bij...antwoord van Atro: Het Resevoir is in principe niet nodig om het te gebruiken. Het heet niet voor niets een Entry set
Link naar reactie
nog een vraagje :) als ik een VGA blok neem, moet dat dan ook van Asetek zijn, of mag dat ook van een ander merk zijn? uit deze kan ik kiezen: Asetek DYO VGA Cooler 10mm 23,00 Asetek DYO VGA Cooler 12mm 23,00 Zalman ZM-GWB1 VGA-koelblok 24,00 Alleen die van Zalman is in voorraad..de prijs scheelt helemaal niets eigenlijk..Dus als ik die er op aan kan passen neem ik liever die, aangezien het wel voor mijn verjaardag hier moet zijn.
Link naar reactie
bij i-computers([size=7:c4cd2cf9fa][/size:c4cd2cf9fa]nee dit is geen reclame voor i-computers maar k kon 't vga blokje niet in t.net pricewatch vinden, anders had ik daar wel heen gelinked) hebben ze een vga blokje van asetek voor €23. linkje:[url]http://www.icomputers.nl/product_detail.asp?A_ID=868&SS_ID=931&S_ID=429[/url]
Link naar reactie
dat heb ik ook gezien. Maar wat ik nog zag op de shopservey van tweakers: dit ivm dat we in half augustus voor 2 weken onderuit gaan! Gedurende die periode gaan we onze plannen met iComputers verder ontvouwen en hiervoor willen wij dedicated de tijd voor nemen... dus dat is precies nu denk ik...dus beter een andere winkel toch..en later daar dat blokje bestellen misschien..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...