Ga naar inhoud

Jullie mening


Aanbevolen berichten

Ik heb niet zo heel veel verstand van kasten.. Maar als ik is op het forum een beetje rond neus dan zijn der al een hoop topics geweest over kasten. Gebruik anders eens de zoek functie. Misschien staan der wel tips in over goede kasten. Ook is het belangrijk dat je even vertelt wat je met de kast wil. Een case-modder heeft een hele andere kast nodig dan iemand die gewoonw wilt dat de onderdelen niet zichtbaar zijn en zonder al die poppenkast. Omschrijf even waar die ongeveer aan moet voldoen.
Link naar reactie
[quote:a209ca4ef3="Idol"]Ik wou eigenlijk een nieuwe kast kopen. En daarbij kwam ik deze tegen [url]http://shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?M=I&A=134100#[/url] Nu is mijn vraag aan jullie: Is dit een goede kast??? Alvast bedankt[/quote:a209ca4ef3] kan je na gaan wat een drolle kast het is . er zit niet eens garantie op op dat stuk blik. Artikelnr: 134100 Partnr: C-328-S Garantie: geen. PS beslis eens voor je zelf .
Link naar reactie
en deze dan: [url]http://www1.nl.conrad.com/scripts/wgate/zcop_nl/~flNlc3Npb249UDkwX0NPUF9OTDpDX0FHQVRFMDg6MDAwMC4wMTIxLmNjNjEzMjVlJn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT0zNTAwNDQzNjg=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=A_B2C_NL&p_init_ipc=X&~cookies=[/url] Weet iemand ook of het wat uitmaakt, dat er staat dat het een P4 system kooler is?? want ik heb een AMD Athlon XP 2400+
Link naar reactie
Die link van je werkt niet. Een kast is niet direct erg goed of slecht. De voeding is belangrijker. Mocht je een kast kopen zonder voeding, dan zal het type alleen maar hoeven te voldoen aan de eisen die je stelt t.o.v. looks en ruimte. Kies er echter wel een goede voeding bij. Die eerste kast lijkt me wel ok, ook al vind ik hem zelf niet mooi.
Link naar reactie
Ik heb zelf een Chieftec kast en ben er erg tevreden over, ziet er mooi uit, goede airflow en goede kwaliteit. Erg duur is hij ook niet, ik heb hem gekocht voor 89 euro inclusief 360 Chieftec voeding (ook goede kwaliteit). Het is een Chieftec MX-01-SL-D-U. Ik kan deze of een andere chieftec kast je zeker aanraden, dan weet je zeker dat je een goede hebt met goede garantie.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...