Ga naar inhoud

Menig graag


Aanbevolen berichten

[quote:1064b9397f="carlo1986"] idd. wil je nu op het moment (vandaag) de snelste hebben koop dan de ASUS A8V Deluxe met 2 gig werkgeheugen op 400 mHz en een proc op 3800+. 2400+ is nu echt weer ouderwets aan het worden. Niet als je natuurlijk van een 300 afkomt. Eigen ervaring. Suc6[/quote:1064b9397f]Ja, ik zeg ook niet dat ik niet altijd het nieuwste zou willen hebben maar dat kan ik gewoon niet altijd betalen, en ik denk dat dat bij veel mensen zo is. Maar ja ik ben tot nu toe nog heel tevreden met mijn computertje hoor. :D
Link naar reactie
Het is natuurlijk heel leuk dat je tegenwoordig zulke snelle cpu's e.d. hebt, maar het is nog maar de vraag wat je daar in de praktijk van merkt. Voor de dagelijkse taken van een pc (internetten, tekstverwerken, cd'tje branden enzovoort) voldoet een 2400+ even goed als een A64 3800+; ik denk dat je bij deze gewone taken nauwelijks het snelheidsverschil waarneemt. Ik geloof dat de computer techniek eens schreef dat snelheidsverschillen vanaf 20% subjectief waarneembaar zijn; je voelt dan dus dat een pc sneller is. Als je die-hard gamer bent is het natuurlijk een andere zaak, dan is het verschil tussen een 2400+ icm een 9800 pro en een A64 met een radeon X800 pro natuurlijk wel duidelijk waarneembaar, maar voor de gemiddelde gebruiker maakt het m.i. geen donder uit of hij nou een 2400+ heeft of een A64.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...