Ga naar inhoud

Asetek waterchill kt12-l20 versus kt12-l30


Aanbevolen berichten

Je leest het in de titel al denk ik. Ik wil graag wat meer informatie over de bovenstaande 2 waterkoel setjes door gebruikers. Paar vraagjes: 1. Is het verschil in prestaties groot in de praktijk? 2. Voor degene onder ons die een van de 2 gebruik(t)en, hoe beviel het jullie? Wat waren de voordelen en wat waren de nadelen? 3. Hoe makkelijk gaat het in elkaar zetten?
Link naar reactie
[quote:a8c1620c02="pcguy"]Nog een vraagje voor de gebruikers, past het chipset blok op een nforce3-250?[/quote:a8c1620c02] Ik heb geen ervaring met de set waar jij het over hebt maar wel met Waterkoeling ism de nForce 250GB Ik vind dat de nForce 250Gb chip op een bijzonder ongelukkige plek zit. Hij zit erg dicht bij het AGP slot, bij mijn MSI K8N neo is dat zo en ik zie dat het bij zo goed als alle andere nForce 250Gb en nForce Ultra (socket 939) ook zo is. Het gevolg hiervan is dat ik met mijn Swiftech NB cooler telkens in de weg zit als ik een GeForce 6800 kaart in mijn pc wil zetten omdat die langer is dan deen X800. De X800 paste met watercooling wel maar met standaard cooling ook niet. Hou er dus rekening mee dat de NB dus ongelukkig geplaatst is voor je videokaart.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...