Ga naar inhoud

beschermers voor pci en geheugen sloten.


Aanbevolen berichten

Hey? Ik heb niet met je geknikkerd hoor.... :roll: http://www.google.nl Ga je gang :) Maar waarom zou je die dingen willen hebben dan? Een stukkie plakband werkt net zo goed, is stukken goedkoper en valt niet op. En aangezien je een PC kast altijd moet sluiten kun je die gekleurde dingen toch niet zien :roll:
Link naar reactie
zijn gewoon bij o.a conrad te koop had ze vroeger voor de sier in een pc zitten maar ze zijn op zich handig op de contacten vrij van stof te houden en dat is soms wel nodis als je ziet hoe steeds meer guppys hun pc in een stofzuiger veranderen met al die extra aanzuigende fan's. Ik hoor en lees ook nooit dat men een stoffilter toepast, stof in de pc en een heel klein beetje condens is het begin van heel veel ellende aangfezien er dan lekstromen gaan lopen zowel hoog als laaf freqent..... kijk maar eens in je pc als je zo's zuiger heb je weet vaak niet wat je ziet
Link naar reactie
Op een forum als dit komen mensen van heel verschillende leeftijden en achtergronden. Het is dus logisch dat niet ieders normen en waarden naadloos op elkaar aansluiten. Dat hoeft geen probleem te zijn, als iedereen maar een beetje tolerant is. Persoonlijk zie ik liever een post beginnen met "Hey, ..." dan iemand die bijvoorbeeld elke post afsluit met: " Groeten, Eildert" Om de simpele reden dat die extra lege regels een thread langer, dus minder overzichtelijk maken. Maar als iemand zich geroepen voelt om toch op die manier af te sluiten moet hij/zij dat zelf weten. Tolerantie... :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...