Ga naar inhoud

Moederbord?


Aanbevolen berichten

Heb het gevonden via dat progje, en kwam het volgende over mijn moederbord te weet: --------[ Moederbord ]-------------------------------------------------------------------------------------------------- Moederbordeigenschappen: Moederbord ID 10/12/2001-P4X266-8233-6A6LWE19C-00 Moederbordnaam ECS P4VXAD Front Side Bus Eigenschappen: Bus Type Intel NetBurst Bus Breedte 64 bit Werkelijke kloksnelheid 110 Mhz (QDR) Effectieve kloksnelheid 440 Mhz Bandbreedte 3518 MB/s Chipsetbus-Eigenschappen: Bus Type VIA V-Link Bus Breedte 8 bit Moederbord Technische Informatie: CPU Sockets/Slots 1 Expansie Slots 5 PCI, 1 AGP, 1 CNR RAM Slots 3 DIMM Geïntegreerde apparaten Audio Groottefactor(Form Factor) ATX Moederbordafmeting 240 mm x 300 mm Moederbord Chipset P4X266 Moederbordfabrikant: Firmanaam Elitegroup Computer Systems Productinformatie http://www.ecs.com.tw/products/pd_list.asp?submenu_id=4&function_id=1 BIOS Download http://www.ecs.com.tw/download/dw_list.asp?submenu_id=23&function_id=1
Link naar reactie
[quote:8edb6957a1="dannybeijers"]Heb het gevonden via dat progje, en kwam het volgende over mijn moederbord te weet: --------[ Moederbord ]-------------------------------------------------------------------------------------------------- Moederbordnaam ECS P4VXAD Front Side Bus Eigenschappen: [/quote:8edb6957a1] Het is dus de: ECS P4VXAD
Link naar reactie
[quote:b328c2adc2="dannybeijers"] handig programma, nu weet ik wat voor moederbord ik heb en wat voor nieuwere upgrades in kan stoppen. Denk aan een nieuwe processor... misschien tips? [/quote:b328c2adc2] Welke processor zit er nu op dan? Lijkt me stug dat je hier die P4 2,8GHz HT hebt zitten ... :-?
Link naar reactie
[quote:89cc8353f3="gerben"] Zo te zien kunnen er northwood procs op met een fsb van 533. Waarmee dan de 3.06 Ghz de snelste is. Maar ik geef geen garantie dat die er ook echt op kan. En of het financieel gezien verstandig is. [/quote:89cc8353f3] Idd, met een mobootje met zo'n verouderde chipset (nieuwprijs ca. 30 euro) haal je niet het beste uit zo'n processor van ca. 250 euro.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...