Ga naar inhoud

dual channel ddr Medion PC


Aanbevolen berichten

Hallo, Enige tijd geleden heb ik een Medion PC gekocht welke prima draait, alleen is de beschikbare hoeveelheid intern geheugen wat aan de magere kant ( 512 mb ( 2x samsung ddr 400mhz dual chanel memory 256 mb). Nu ben ik leuk naar de winkel geweest om een dimmetje te halen en is het geworden een Corsair 512mb ddr 400 64bits. Na deze met enige moeite in mijn moederbord geprikt te hebben en de computer weer aangezet te hebben blijkt dat mijn pc de nieuwe 512 mb dimm niet herkent. Ik kan me herinneren van mijn oude pc met rambus geheugen dat deze modules alleen in paren werken, dus dat ik 2x dezelfde module nodig heb voor dat de werken. Is dat in dit geval met het dual channel geheugen ook zo?
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reactie. Toen ik nog even naar mijn moederbord ging kijken kwam ik erachter dat ik mijn nieuwe geheugenmodule er niet vergenoeg ingeprikt had :oops: . Met prutsen op mijn moederbord ben ik toch altijd een beetje huiverig en ik dacht dat vast wel gewoon vast zou zijn. Nu heb ik door veel kracht te zetten mijn nieuwe module toch nog op zijn goeie plaats geweest al was ik wel bang om iets te breken in mijn kast want het ging echt niet makkelijk genoeg. Mijn computer loopt weer een stuk vlotter met het nieuwe geheugen :) Ik ben met veel genot doom 3 aan het spelen.
Link naar reactie
[quote:07421f6f66="HansOlo"]Bedankt voor jullie reactie. Toen ik nog even naar mijn moederbord ging kijken kwam ik erachter dat ik mijn nieuwe geheugenmodule er niet vergenoeg ingeprikt had :oops: . Met prutsen op mijn moederbord ben ik toch altijd een beetje huiverig en ik dacht dat vast wel gewoon vast zou zijn. Nu heb ik door veel kracht te zetten mijn nieuwe module toch nog op zijn goeie plaats geweest al was ik wel bang om iets te breken in mijn kast want het ging echt niet makkelijk genoeg. Mijn computer loopt weer een stuk vlotter met het nieuwe geheugen :) Ik ben met veel genot doom 3 aan het spelen.[/quote:07421f6f66] Dacht dat ie 13 augustus in nl uit zou komen :D :D Is ie echt zo mooi als ze schrijven??
Link naar reactie
Het spel ziet er echt zo mooi uit als ze schrijven, bij mij zelfs nog mooier dan wat ze hebben laten zien op de screenshots omdat het nu toch echt vloeiende bewegende beelden hebben. Ook de gameplay is superverslavend met een spannend verhaal waar je vanaf de eerste tel midden in zit. Net aan kan ik het spel vloeiend draaien op ultra high quality met 1024 bij 768. Dus lang leve de ALDI ! ( nu dus wel met 512 mb extra geheugen )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...