Ga naar inhoud

Welk Intel Gamemoederbord?


Aanbevolen berichten

Hee mensen Ik zit met een probleem.... Ik ben even aan het rondneuzen geweest op een paar site van computers Daar ben ik gestuit op het mobo Want ik ga mss mijn PC uitbreiden/vervangen Maar nu weet ik niet welke ik zou gaan moeten pakken... Kunnen jullie mij daar mee helpen? Mijn specs: - Intel Pentium 4 3,0 Ghz Hyper Treading - 512 MB Ram (straks 1024) - 160 GB - Club3D ATi Radeon 9800pro 128 mb - mobo: MSI MS-7012 (speciaal voor Medion) Weten jullie welke ik nodig heb??? Alvast bedankt :D
Link naar reactie
[quote:d6c2a3b93c="Sliciej"]Neej ik ga niet overclocken (denk ik) want ik snap da allemaal niet Maar een socket 478 dat zijn er zoveel? Welke moet ik hebben als ik erg goed wil gamen...en ik wil veel kunnen uitbreiden: Geheugen modules enz[/quote:d6c2a3b93c] Waarom zou je dan in hemelsnaam een nieuw mobo kopen? Als je beter wilt gamen, moet je een nieuwe videokaart kopen, niet een nieuw mobo. Daarbij is het zo, dat dit mobo al een i865 chipset heeft. Dus dan kan je alleen maar de betere 875 pakken, en die zijn weer peperduur, en is het geld niet waard denk ik zo.
Link naar reactie
Nou ik vraag me toch echt af welk spel dan niet goed draait op dat systeem, dat je al denkt aan uitbreiding/vervanging ... :-? Of hebbie soms geld teveel? Dan PB ik wel ff m'n bankrekeningnummer ... :lol: Hou 't gewoon bij die 512MB extra, ga pas aan vervanging denken als je iets niet meer goed erop kan draaien. Hoe langer je vervanging uit kan stellen, hoe verder de ontwikkelingen en prijsdalingen ook gaan.
Link naar reactie
[quote:108ddab47f="Sliciej"]ah oke thnx :) Maar ik kijk toch nog even rond en vraag nog even rond Voor later mss :) Dus als iemand een idee heeft?[/quote:108ddab47f] voor later, van plan PCI-express e.d te gaan kopen? :-? je sys is nog behoorlijk up to date, mij lijkt een upgrade nog niet nodig :roll:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...