Ga naar inhoud

Vraag over moederbord


Aanbevolen berichten

heeft elk modern moederbord een videokaart on board? ben namelijk toe aan een nieuwe pc en wil graag wachten met een vika tot HL2 uitkomt. dus zeg maar dat ik videokaartloos gewoon kan intenetten en als het kan counter-strike spelen. waar herken je dat aan? want ik weet wel dat het soms onboard zit, maar zie bijna altijd alleen sound enzo erstaan.
Link naar reactie
[quote:8db71b3a76="DukeH"][quote:8db71b3a76="evisu"]heeft elk modern moederbord een videokaart on board? .[/quote:8db71b3a76]Nee.... Sommige oudere wel. Maar de nieuwe niet (KT600 , NForce 2 etc..)[/quote:8db71b3a76] Ow er zijn best wel nieuwe mobo's met Onboard video hoor. Kijk maar naar een nForce2 IGP chip.
Link naar reactie
[quote:b07598539e="DukeH"][quote:b07598539e="evisu"]heeft elk modern moederbord een videokaart on board? .[/quote:b07598539e]Nee.... Sommige oudere wel. Maar de nieuwe niet (KT600 , NForce 2 etc..)[/quote:b07598539e] Nieuwere niet? Kan me toch herinneren dat ik vorige week een Hyper modern PCI-Express moederbord met Intel 915G chipset thuis had waar een DirectX 9 GMA900 videokaart in zat geïntegreerd. Om een goed antwoord te geven, Videokaart onboard kan maar is niet standaard.
Link naar reactie
[quote:acf7d2542e="evisu"]kijk dat wou ik dus weten, ik wil idd een goed mobo en zie het daar nooit bystaan. wat raden jullie me aan: nu een goedkoop kaartje erin doen en wachten tot de goede games uitkomen (heb nu geen geld voor een duur kaartje) of nog maar op die slome pentium 3 verder gaan...[/quote:acf7d2542e] Ligt er maar aan hoe sloom die P3 is... Maarre, heeft die P3 geen videoplank dan? of ie die ook onboard. Anders zou ik inderdaad nu al gezellig overstappen op een sneller systyeem, maar het ligt er ook maar aan hoelang. Een maandje kan je wel uithouden nauturlijk, maar als het ene halfjaar wordt. ;)
Link naar reactie
dus je bedoeld me aankomende pc pentim 4 2.6 + 512mb + gewoon lekker snel en daar me kaart indoen? het gaat er dan ff niet over dan ik met een pentium 2.6 niet lekker kan gamen :D, maar of dit gewoon te doen is. bvd edit :oops: :D Videokaart: nVIDIA TNT2 met 3D versneller Geheugen: 32 MB GPU: 134 Mhz RAMDAC: 300 Mhz Hardware ondersteuning: DirectX v6.0 is dat mogelijk dan?
Link naar reactie
[quote:7c3008cb7a="evisu"]dus je bedoeld me aankomende pc pentim 4 2.6 + 512mb + gewoon lekker snel en daar me kaart indoen? het gaat er dan ff niet over dan ik met een pentium 2.6 niet lekker kan gamen :D, maar of dit gewoon te doen is. bvd edit :oops: :D Videokaart: nVIDIA TNT2 met 3D versneller Geheugen: 32 MB GPU: 134 Mhz RAMDAC: 300 Mhz Hardware ondersteuning: DirectX v6.0 is dat mogelijk dan?[/quote:7c3008cb7a] Dan lijkt me een ingebakken GF4MX chip wel een betere keus, want dan heb je nog een stuk betere kaart ook. Tenzij het hier nog op gaat uiteraard. Trouwens. Die Asus borden met Intel Extreme geval onboard zijn natuurlijk weer µATX :evil:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...