Ga naar inhoud

het grote casemod topic deel 4


Aanbevolen berichten

  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:46de975496="Rapid|NL|Angel"]Kweet niet of het in deze topic mag, maar het is in ieder geval een onderdeel van mijn casemod :wink: Nieuw VGA Waterblokje binnen: [url=http://members.home.nl/slot2003/xco/VGABlok/IMG_0334_Verkleind.jpg]Afbeelding[/url] Let niet op die kat :roll: Gekocht voor +/- 50 euro. :)[/quote:46de975496] Leipe kat :). Heb je hem ook gelapped? Ook zo mooi als die Silverprop?
Link naar reactie
[quote:debb212e00="NoepZor"]kweeniet, die pictogrammen zijn iig tof :D pic deze lijkt me ook wel wat[/quote:debb212e00] Ik zag een keer om de site van Microsoft.nl een heel lijstje met pictogramme :P Binnekort mn LCD inbouwen, en dan wachten op het fannetje van een ia, die ik van ledjes ga voorzien en dan in mn voeding bouw (die ik ook mod met vandat ruitjes spul). Op vakantie hak een leuk casemod idee, ik weetniet of ik dat doe, denk t niet i.v.m. gereedschap e.d. Je kunt nl op de bovenkant van de kast een pictogram/figuur uitzagen/dremelen, en er dan eenplexi plaatje achterplakke eventueel met ledjes erbij :) Iets als zon nuclear teken :wink: @Rapid|NL|angel: vertel eens wat meer over je plannen :)
Link naar reactie
kben nog van plan te modden maar tot nu toe ziet het er zo uit: [img:946d265763]http://thijsdewert.bravehost.com/images/Computer%20van%20binnen.jpg[/img:946d265763] ben van plan nog een fan en een spotlight in te zetten. msschien ook nog een ccfl dingetje. Window staat al vast! enne kan je ook ccfl buisjes aansluiten op een fan controller (domme vraag he)
Link naar reactie
[quote:35c65f01b5="tdw"]kben nog van plan te modden maar tot nu toe ziet het er zo uit: ben van plan nog een fan en een spotlight in te zetten. msschien ook nog een ccfl dingetje. Window staat al vast! enne kan je ook ccfl buisjes aansluiten op een fan controller (domme vraag he)[/quote:35c65f01b5]Niet als het om een ding gaat die de stroom hoger en lager zet, want daar kunnen die buisjes niet tegen. Overigens heb ik de ervaring dat de computer vastloopt als je het lampje on-the-fly aan en uitzet. Te hoge piek ofzo uit de voeding, en dan een reset-hanger.
Link naar reactie
Na iets meer dan 2.5 week op vakantie te zijn geweest ben ik weer thuis en tot mijn grote vreugde stond er in de woonkamer een pakketje van ACE :D :lol: Alles is compleet e.d., dus de volgende dagen moet ik maar eens wat gaan modden... Verder heb ik op de camping veel zitten denken over mijn mod en veel geschets en weer afgekeurd... Wat ik nu heb bedacht is niet definitief, maar ik wil waarschijnlijk oa een astabiele multivibrator maken waarmee ik dan de leds (zie: elektronen :P ) ga aansturen...
Link naar reactie
[quote:68480fa433="Interficior"] Leipe kat :). Heb je hem ook gelapped? Ook zo mooi als die Silverprop?[/quote:68480fa433] Die kat ligt gewoon te slapen :wink: Het blokje is uit zichzelf al erg goed gelapped, dus dat was niet nodig :P Ik heb [url=http://members.home.nl/slot2003/xco/VGABlok/IMG_0335.JPG]>Hier<[/url] nog wel een plaatje van de onderkant, het plastic zit er nog op dus je kan het niet zien (of ie goed gelapped is), maar het evenaard zeker mijn Silverprop blokje :) // Laden van het plaatje duurt misschien lang, ik heb hem nog niet verkleint //
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...