Ga naar inhoud

het grote casemod topic deel 4


Aanbevolen berichten

[quote:f9467fd401="zjarl"]eeey casemodders 8) [/quote:f9467fd401] [quote:f9467fd401]weten jullie een goeie fan-controler, waar je meerdere fans (3 en 4 pins) op kan aansluiten? (stuk of 5/6) de zalman fancontroler? of zijn er nog meer? niet te duur graag......ze zijn alleen om controle te krijgen over de fans :P[/quote:f9467fd401] Wat krijgen we nu, zomaar een tegenstelling. De beste, mooiste, degelijkste en goedkoopste fancontroller haal je bij een elektronicaboer. Viel Spaß. :)
Link naar reactie
  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:b861619101="zjarl"]eeey casemodders 8) weten jullie een goeie fan-controler, waar je meerdere fans (3 en 4 pins) op kan aansluiten? (stuk of 5/6) de zalman fancontroler? of zijn er nog meer? niet te duur graag......ze zijn alleen om controle te krijgen over de fans :P[/quote:b861619101] budget?? ik zou zeggen, kies maar uit welke je mooi vind/ aan je eisen voldoen: http://www4.tomshardware.com/howto/20040615/index.html zelf maken kan natuurlijk ook, kijk even in de startpost voor wat links....
Link naar reactie
[quote:eefe4006ba="Alexander Online"]Idd, die link wouk net geven :wink: En je kunt er ook zelf een maken (vaak wel duurder als je t bij electroboer inkoopt) Ik vind die van Sunbeam (d8 ik) wel mooi, ik zou er een nemen met niet teveel toeters en bellen gewoon 4 potmetertjes met ledjes :wink:[/quote:eefe4006ba] Maar Zjarl wil graag 5/6 fannetjes. En zelf maken heeft altijd nog meer casemodpotentie, is goed op jezelf afgestelt, eventueel nog een schakelaar voor een CCFL. Hartstikke mooi toch, heb je ook iets om trots op te zijn, zodat je kunt zeggen: dit heb ik toch mooi voor elkaar gekregen, ipv. dit heb ik toch mooi gekocht.
Link naar reactie
ik vind zo'n standaard fan-controler wel makkelijk dacht ik. dus ik was al een beetje aan het kijken....en kwam uit op de zalman. maar die heeft alleen 3 pins aansluitingen. terwijl ik vooral 4 pins koelers heb. [quote:b9e116445b="Interficior"] Maar Zjarl wil graag 5/6 fannetjes. En zelf maken heeft altijd nog meer casemodpotentie, is goed op jezelf afgestelt, eventueel nog een schakelaar voor een CCFL. Hartstikke mooi toch, heb je ook iets om trots op te zijn, zodat je kunt zeggen: dit heb ik toch mooi voor elkaar gekregen, ipv. dit heb ik toch mooi gekocht.[/quote:b9e116445b]en ik wil juist iets simpels 8) wat ik binnen een paar seconden aangesloten heb :wink:
Link naar reactie
[quote:3f4dafa784="Kaz'Duzar"] op een LAN meteen: premod, premod :P [/quote:3f4dafa784] euh weet je eigenlijk wel waar een lan om draait ? 70-80% heeft volgens mij geen casemod, t gaat vooral over gamen en leechen :P 8) maargoed de echte mannen modden OP lan's :P zag die leuke fans ligge en die gele draad is de rpm regeling vd cpu fan :P hij staat op het langzaamst, lekker stil en toch lekkere temps 8)
Link naar reactie
[quote:d4e57fce73="Comp-Freak"]Ik zou geen aerogate2 kopen. Hij ziet er leuk uit, maar groot nadeel is de digitale werking. Gewoon potmetertjes is makkelijker.[/quote:d4e57fce73] hoe bedoel je dat? de nadelige digitale werking.. heb hem zelf ook wel gehad, en werkte perfect, kreeg mijn pc echt lekker stil.. alleen temps uitlezen was ruk, die losse sensors moet je bijv bij je core plakken, en dan is de preciesheid vaak ook een stuk minder.. maar verder een mooie baycontroller om te zien, strak uiterlijk, mooie display, en verschillende instelbare kleurtjes 8)
Link naar reactie
[quote:5a2342cea1="DukeH"]Ik heb op 22 Juni toen ik 14 was geworden een Swee Xenon XB gekocht :D Echt gaaf ding 8)[/quote:5a2342cea1] en ga er er nog wat mee doen?? Of laat je hem helemaal zoals hij nu is?? En ga je dan nog kabels meshen, wat extra licht erin zetten oid?? @noepzor Misschien was een LAN een verkeerd voorbeeld, en vinden sommige zon super premod kast het einde, als je je kast ergens laat zien zul je altijd wel reacties krijgen van hmm premod, waarom mod je niet gewoon een standaard kast, dat is veel leuker... en "echte mannen" die op LANs modden... Meningen verschillen ;). Ik zou (en doe) gewoon de tijd nemen en rustig modden. Dan kun je ideeën die je opeens krijgt nog toevoegen en je denkt dan beter over bepaalde dingen na. Op een LAN modden lijkt mij erg chaotisch (weinig ruimte) en er is minder gereedschap en spullen voorhanden. En bv een kast spuiten of een LAN :roll: En ik zou die gele draad toch echt goed wegwerken. Zeker als hij op zn laagste stand nog goed genoeg koelt.
Link naar reactie
[quote:926ebc4a5a="Kaz'Duzar"][quote:926ebc4a5a="DukeH"]Ik heb op 22 Juni toen ik 14 was geworden een Swee Xenon XB gekocht :D Echt gaaf ding 8)[/quote:926ebc4a5a] en ga er er nog wat mee doen?? Of laat je hem helemaal zoals hij nu is?? En ga je dan nog kabels meshen, wat extra licht erin zetten oid?? [/quote:926ebc4a5a]Ik ga nog rounded IDE kabels kopen....
Link naar reactie
[quote:0ee30aa527="turbulence"][quote:0ee30aa527="Comp-Freak"]Ik zou geen aerogate2 kopen. Hij ziet er leuk uit, maar groot nadeel is de digitale werking. Gewoon potmetertjes is makkelijker.[/quote:0ee30aa527] hoe bedoel je dat? de nadelige digitale werking..[/quote:0ee30aa527] Dat je niet zo makkelijk kan instellen als met potmetertjes. Ik doel dan op de onnauwkeurigheid van de jog. Btw heeft mijn aerogate ook de rare eigenschap dat zodra ik stop met draaien de fan direct weer wat harder gaat lopen.
Link naar reactie
[quote:190bcd11cd="Comp-Freak"]Dat je niet zo makkelijk kan instellen als met potmetertjes. Ik doel dan op de onnauwkeurigheid van de jog. Btw heeft mijn aerogate ook de rare eigenschap dat zodra ik stop met draaien de fan direct weer wat harder gaat lopen.[/quote:190bcd11cd] dat laatste kan komen doordat je de temp sensors eraan hebt zitten. op de een of andere rare manier zijn de sensors gekoppeld aan 1 van de instellingen (dus sensor1 hoort bij HD en Sensor 4 bij VGA bijvoorbeeld) nu is er een voorgeprogrammeerde stand geloof ik die ervoor zorgt dat als de temp een bepaalde grens bereikt hij de fan automatisch iets harder laat lopen. wil je dit dus ontwijken, dan zul je dus de temperatuur sensoren moeten verwijderen (heeft toen bij mij ook gewerkt)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...