Ga naar inhoud

Halfwerkende Cool 'n' Quiet


Aanbevolen berichten

63 graden Celcius idle 75 graden Celcius stressed Dit is met Cool 'n' Quiet aan (die, zoals ik zei, niet lager gaat dan 1.8GHz). De heatsink voelt koel aan, en ik heb hem al herbevestigd (met koelpasta, the works). Op de AMD forum wordt gezegd dat dit een veelvoorkomend probleem is met de NewCastle stepping die ik heb. Hij wordt meer dan 20 graden te heet aangegeven. Is een BIOS fout wordt er ook gezegd... Zit niets anders op dan wachten een nieuwe BIOS... Hopelijk is dat ook zo voor het halfwerkende cool 'n' quiet... :-?
Link naar reactie
bahbah bah , mijn temps worden dus ook erg hoog weergegeven. CPU = 63 Graden Celsius Systeem = 44 Graden Celsius Eigenlijk weet ik wel zeker dat dit niet klopt , maar ik durf eigenlijk m'n BIOS niet echt te flashen .. :-( is al een keer een moederbord mee vernachelt hier... Ik wacht wel op een officiële BIOS van MSI :-) Greetz, Grey. Edit : waar moet ik eigenlijk dat HT opzetten ? staat standaard op 4x , dus laat ik maar staan :)
Link naar reactie
HTT moet je op 4x laten staan, dat is 800mhz, 5x is 1000mhz 3x is 600mhz en is alleen verstandig als je overklokt voorbij de 250mhz, dan word het 3x250mhz = 750 ipv 4x250mhz = 1000mhz boven de 1000mhz HTT word de 250GB chipset instabiel. Aangezien ik niet verwacht dat jij over de 250mhz met je HTT komt kan je hem gerust op 4x laten staan
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Ik heb afgelopen weekend mijn systeem geupdate met een MSI K8T en Athlon 64 3000+ nou heeft het moederboard meerdere aansluitingen voor FANs. 1 x CPU 1 x Case 2 x PSU worden al deze fan's dan door Cool n Quiet aan gestuurt? of alleen de CPU fan. De PSU fans? bij mijn voeding 1 heeft geen externe connector, heeft iemand deze wel eens aangesloten op het moederboard?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...