Ga naar inhoud

Extreme mod project.


Aanbevolen berichten

Hoi, Al een enkele jaren terug had ik een idee voor een leuke handige mod en denk deze binnenkort maar eens realiteit te maken. Get gaat om een oudere computer zonder kast. Ga dus zelf een kast maken. Moet ik dan : -Het mobo aarden aan...weet ik veel wat. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat als hij open staat dat je flinke opdonders krijgt ! -Kunstof mijden inwendig/uitwendig ? -Kan zo'n niet standaard pc gevaren met zich meebrengen voor andere computers in bv een netwerk en/of randapparatuur ? Alvast bedankt
Link naar reactie
aarden kan hoeft niet als ik me niet vergis als je er voor kiest hem niet te aarden moet je wel zorgen dat de mobo nergens contact krijgt met metalen onderlenden (zo word het vaak in koffer mods gedaan) er worden hele kasten gemaakt van kunstof dus je hoeft het niet vermijden die laatste vraag durf ik niet met zekerheid te beantwoorden omdat ik niet weet wat je er mee bedoelt ? als je iets bedoelt met netspanning of het netwerk dan is het antwoord nee omdat het eigenlijk een standaard pc is in een andere behuizing
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...