Ga naar inhoud

moederbord kapot?


Aanbevolen berichten

Ik krijg vanavond opeens allerlei foutmeldingen en vastlopers op m'n comp. zowel onder Windows als onder Linux. Onder Linux loopt b.v. m'n desktop zomaar vast en onder Windows loopt IE vast met de med. dat "het programma een ongeldige bewerking heeft ondergaan"( op die mededeling hebben ze patent aangevraagd, denk ik) In beide gevallen meestal na 5 a 10 minuten. Ik vermoed dus dat het een hardwareprobleem is, enwel m'n moederbord. Ik weet dat m'n klacht een beetje vaag is, maar is er iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen? Heb nl. niet meteen zin om er mee naar de copm.boer te sjouwen, het kreng weegt 15 kg.
Link naar reactie
De meeste mensen die op dit forum verstand hebben van zulksoort problemen (ik dus niet echt :-? ) vinden het meestal fijn als je wat meer informatie geeft m.b.t. je systeem (vermogen voeding, wat voor processor, geheugen, videokaart, etc, etc...) Dan zouden ze je misschien kunnen helpen. Ook moet je altijd ff tjekken of al je drivers up to date zijn (van videokaart, moederboard enzovoort) En geef ff aan sinds wanneer je computer dat doet (misschien heb je iets veranderd??) greetz, PeTeR
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...