Ga naar inhoud

kan dit op A-open ax6bc


Aanbevolen berichten

oké thanks en heel leuk dat je er zelf ook nog wat wijzer van ben geworden :wink: p.s ik kan in de bios de 100mhz gewoon op 133mhz en dan tot de 733mhz cpu instellen,er komt dan geen extra instelling bij dus neem ik aan dat dit allemaal gewoon allemaal automatisch aangepast wordt dus ook dat hij auto naar 1/4 gaat want alles gaat auto op dit moederbord. dus ik ga de proccesor maar aanschaffen.
Link naar reactie
[quote:4c290f59b5="BA"]BX kan toch gewoon PCI /4 instellen? Mijn Abit BX-133 kon dat ieg wel, dan kon je gewoon je PCI kaarten op 133 MHz houden.[/quote:4c290f59b5] na een enorme zoektocht en info opvragen blijkt dit moederbord geen pci 1/4 te hebben :cry: maar de soundblaster+gforce2+ ethernetkaartje kunnen de extra mhz wel verdragen vermoed ik ,alleen de PINACLE TV kaart twijfel ik aan :roll: dus gewoon proberen maar 8)
Link naar reactie
BTW ik heb geinformeerd bij diverse winkels over een convertor. de meeste hebben alleen een convertor FSB 100mhz ondersteunende convectors. bij de vraag wat scheelt het als ik die 733mhz/FSB133/coppermine op FSB 100 laat draaien de antwoorden zijn deze: de ene helft zegt dan loopt hij op 7×100 = 700 [kan niet dacht ik] de andere helft zegt dat hij dan op ongeveer 550 mhz gaat draaien :-? welke helft heeft gelijk?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...