Ga naar inhoud

PcChips M810LMR


Aanbevolen berichten

[quote:c0668338f1="amd lover"]Dit bord heeft een aansluiting voor'n casefan en die zit als ik het goed heb een paar cm rechtsonder van de idesloten (heb dit bord ook gehad) Het is waarschijlijk dit mobo http://www.pcchips.com.tw/product/M830Lv31b.html zo zag mijn m810lmr er toch ongeveer uit[/quote:c0668338f1] dat is de M830L op de website noemen ze mijn mobo M810L zonder MR dus
Link naar reactie
[quote:e47f2b2710="computer_nerdo"][quote:e47f2b2710="amd lover"]Dit bord heeft een aansluiting voor'n casefan en die zit als ik het goed heb een paar cm rechtsonder van de idesloten (heb dit bord ook gehad) Het is waarschijlijk dit mobo http://www.pcchips.com.tw/product/M830Lv31b.html zo zag mijn m810lmr er toch ongeveer uit[/quote:e47f2b2710] dat is de M830L op de website noemen ze mijn mobo M810L zonder MR dus[/quote:e47f2b2710] zoals ik al zei, ik kon hem ook al niet vinden. Wel een aantal ander M810 borden zoals de L maar niet LMR.
Link naar reactie
- je kan het stekkertje van de case-fan er toch bij houden :-? Er zijn geen tien dezelfde aansluitingen met tien verschillende functies. - bij mij (msi kt333) staan in de bios bij de temps ook de snelheden van de koelers: CPU fan: 2713 rpm System fan: - (ik heb hem op HD,CD-rom stekker van de voeding zitten) als er bij jou iets in de trand van system fan staat, zal er best wel een aansluiting zitten. - is dat niet zo en kun je ook geen aansluiting vinden, gebruik dan een HD,CD-rom stekker van de voeding.
Link naar reactie
@ ChrisTuner en Amd_lover: als jullie wat langer op die site gezocht hadden, dan hadden jullie dit gevonden: ftp://ftp.pcchips.com.tw/manual/m810/810lmr13a.zip/ @ Computer_nerdo: Dit is de manual (die jijzelf ook hebt) en die aansluiting zit rechts-onder op het board. Er staat CHSFAN bij.
Link naar reactie
[quote:ed1b3281ac="De Geest Van Oirlo"]Wat zeuren jullie over het LMR gebeuren :-? L=LAN M=Modem (AMR) R=???? Week zo niet. Hij zit gwoon op dezelfde plaats hoor. En als je het boekje eff doorleest had je em al lang gevonden.....[/quote:ed1b3281ac] het boekje bevat alleen een soort plattegrond van het moederbord waar nergens iets over case-fans in staat
Link naar reactie
[quote:f627ed292a]De Geest Van Oirlo schreef: Wat zeuren jullie over het LMR gebeuren L=LAN M=Modem (AMR) R=???? Week zo niet. Hij zit gwoon op dezelfde plaats hoor. En als je het boekje eff doorleest had je em al lang gevonden..... het boekje bevat alleen een soort plattegrond van het moederbord waar nergens iets over case-fans in staat[/quote:f627ed292a] Het staat wel op de plattegrond. CHSFAN (Chassisfan) Zoals ik al zei. De aansluiting zit rechtsonder op het board
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...