Ga naar inhoud

club 3d moederbord????


Aanbevolen berichten

hallo een vriend van mij wil een systeem kopen bij comleter.nl. Hij vroeg mij advies omtrent het mb, maar had nog nooit van dit moederbord gehoord vandaar dat ik het ff aan jullie voorleg. Is dit een beetje redelijk bord ( eigenlijk in combinatie met dit systeem) Hij gaat niet overklokken en doet er geen echt bijzondere dingen mee, af en toe een spelletje http://www.completer.nl onder complete systemen en dan ys2200. Club 3D CMVKX 400 Via333 1xAGP 6xPCI 6xUSB2.0 Processor AMD Athlon XP2200 Cooled by Coolermaster Low-Noise Video 128MB ATI Radeon 9100 Harde schijf 80Gb Liquid 7200Rpm ATA133 CDRom / DVD 16xDVD 48XCD Floppy drive Samsung 3½ inch Floppy-drive Sound AC97 5.1 Dolby Digital Sound Geheugen 256MB 333 pc2700 A-Merk Behuizing YS 300W 4x 5.25 2xHDD 2x FDD AMD / Pentium 4 Certify voeding Toetsenbord Toetsenbord met extra funtie toetsen Muis 5 knops internet scrollmuis Audio 270Watt PMPO Stereo Speakerset Garantie 1 jaar Carry-in Extra's - 6x USB 2.0 - 5.1 Dolby Digital - Tv-out - Tv-out-kabels bundle software -PC-cillin anti virus -DirectX 8.1 -Acrobat reader 5.0
Link naar reactie
Mja, ik wist niet dat Club3D moederborden maakte tegenwoordig, maar als hun mobo's net zo goed zijn als hun videokaarten, dan zit dat wel goed. Kiest hij dat mobo om budgetredenen? Zo niet dan lijkt een KT400A of een nForce2 chipset een betere keuze, die zijn wat sneller. Bovendien heeft de nForce2 standaard een beter geluid (SoundStorm) Als je overigens voor een nForce2 gaat, dan is het verstandiger om met 2 geheugen modules te werken ivm dual channel geheugen.
Link naar reactie
Ik heb hier het 2003 Resellers foldertje liggen van Club-3d. er staan [b:62f8039a9b]16[/b:62f8039a9b] verschillende moederborden in. zelfs Athlon 64 moederborden en moederborden met de i865 chipset. Club-3d verkoopt degelijke en goedkope moederborden. niet te vergelijken met Epox en dergelijk maar zeker wel kwalitatief goed. Club-3d laat zijn moederborden maken door Albatron www.albatron.com.tw ps. Club-3d heeft ook nForce 2 moederborden: de KM18GP
Link naar reactie
# Club3D is gewoon een degelijk merk dus dat zit best goed. # Ja Club3D, maar ook bijvoorbeeld Leadtek maken tegenwoordig moederborden. # Hij kan idd beter voor een nForce2 gaan, een Epox 8RDA+, deze is niet duur en heeft Soundstorm onboard, wat een stuk beter is als die AC97 en ook onboard LAN.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...