Ga naar inhoud

Introductie SIS748 chipset


Aanbevolen berichten

** Omdat jij de #jes gebruikt.. ik vind alle opsommings tekens irritant. incl 1, 2, 3 etc.. het komt zo leraar achtig over... IMHO. maar let maar niet op mij.. anders raken we nog off-topic ** Geheugen is hoe dan ook erg goedkoop, als ik een moederbord met een nForce 2/KT400A of deze Sis 748 zou kopen zou ik meteen voor PC3200 gaan. wel zo'n prettige combinatie en niet iets om op te bezuinigen. ** ik las op www.tweakers.net dat er ook geruchten waren over een VIA KT600 chipset.
Link naar reactie
Mja, moet nog maar afwachten wat dat wordt met de KT600, de Athlon chipsets lopen duidelijk op hun einde, dus misschien is dit eem Athlon 64 chipset? Wat betreft de ** en #, ik vind ze eigenlijk allebei irritant. Nu we daar toch over bezig zijn, ik irriteer me wel vaker over posts ed. Als een bepaald antwoord al 1,2,3,4x is gegeven, dan lijkt het mij zo dat een 5e keer niet nodig is. Net als er ergens om een vergelijking wordt gevraagd, en iemand noemt een aantal dingen bij wijze van voorbeeld op, dan is een volgende post met 1 klein miniscuul dingetje MI totaal overbodig. Ik vraag me de laatste tijd ook af of er niet alleen maar om postcount wordt gepost.
Link naar reactie
# Er word vaak wel idd veel op een topic gereageerd, waar iedereen bijvoorbeeld een advies bevestig ed, maar ergelijker vind ik de minidiscussisies die werkelijk nergens over gaan en er uiteindelijk nog geen kloppend antwoord uitkomt. Dat soort discussies bestaan vaak uit nutteloze 1 regelposts ed. # Of dat om postcount gebeurt is maar de vraag, dat is wel negatief gedacht. Ik denk dat de meeste mensen totaal niet om hun postcount geven, ik persoonlijk geef ook niets om postcounts, wel merk ik dat antwoorden van mensen met een hoger postcount ook vaak sneller vertrouwd worden. # Ik denk dat dat meer gebeurt uit verveling, dat mensen veel op dat soort topics posten, daarom zijn dit soort draden over nieuwe technologiën en discussies ook meer dan welkom. # Ik probeer als ik post altijd iets van waarde toe te voegen aan een topic, een misverstand de wereld uit te helpen ed. Toch blijft het natuurlijk dat er ook post van mij blijven die eigenlijk nutteloos zijn, meestal probeer ik dan gewoon een grapje te maken oid, dat houdt de sfeer hier ook goed. # Veder vind ik dat we weinig te klagen hebben, ik denk dat het mobo's etc een van de best lopende subfora is van C!T. Mensen hebben hier antwoord met de snelheid van het licht en er zijn interessante discussies te vinden. We hebben dankzij BA ook een goede FAQ en er zijn veel mensen die hier met regelmaat langskomen.
Link naar reactie
[quote:4f76cfa91c="Marcel de Reus"]# Veder vind ik dat we weinig te klagen hebben, ik denk dat het mobo's etc een van de best lopende subfora is van C!T. Mensen hebben hier antwoord met de snelheid van het licht en er zijn interessante discussies te vinden. We hebben dankzij BA ook een goede FAQ en er zijn veel mensen die hier met regelmaat langskomen.[/quote:4f76cfa91c] Euh... je vergeet het superieure Videokaarten en monitoren forum :D 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...